ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلدیران از تفاوت تلویزیون های OLED و QLED می گوید

تکنولوژی نمایشگر در سال های اخیر دستخوش پیشرفت های فراوانی شده است و ال جی و سامسونگ را می توان دو طلایه دار اصلی رقابتی دانست که در این عرصه شکل گرفته. البته ناگفته نماند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

تکنولوژی نمایشگر در سال های اخیر دستخوش پیشرفت های فراوانی شده است و ال جی و سامسونگ را می توان دو طلایه دار اصلی رقابتی دانست که در این عرصه شکل گرفته.

البته ناگفته نماند که در این میان نام های شناخته شده دیگری نظیر سونی نیز حضور دارند اما دست کم برای بازه کنونی این ال جی و سامسونگ هستند که به ترتیب با عرضه تلویزیون های اولد و QLED، خود را پیشتاز در این زمینه می دانند.

اما اگر تاکنون اسم این محصولات را شنیده اید حتما علاقمند هستید که بدانید تکنولوژی های به کار رفته در این دو (یعنی OLED و QLED) چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و امتیازات شان نسبت به دیگری چیست.

در ادامه توجه شما را به ویدیویی جلب می کنیم که شرکت گلدیران (نماینده انحصاری ال جی در ایران) در همین رابطه برای مان ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    ماها که پول نداریم بخریم هر چی هم توضیح یدین متوجه نمی شویم ما یه تلویزیون 42اینچ داشتیم سوخت یه دونه از این crtها داشتیم اون رو داریم استفاده می کنیم

  • AmrH
    AmrH | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    @Exir Marketing 4
    داداش، کوانتوم ال ای دی رو گفت که ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی