ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تخفیف 84 درصدی اجاره غرفه؛ پیشنهاد ویژه نمایشگاه گیم کانکشن برای بازیسازان ایرانی

پیرو همکاری ها و مذاکرات سازنده میان بنیاد ملی بازی های رایانه و مجموعه فرانسوی گیم کانکشن، این نمایشگاه امسال پیشنهاد ویژه ای برای بازی سازان ایرانی دارد که قطعاً حمایتی مهم از این صنعت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

پیرو همکاری ها و مذاکرات سازنده میان بنیاد ملی بازی های رایانه و مجموعه فرانسوی گیم کانکشن، این نمایشگاه امسال پیشنهاد ویژه ای برای بازی سازان ایرانی دارد که قطعاً حمایتی مهم از این صنعت در کشورمان به حساب می آید.

تمام شرکت های بازی سازی ایرانی که علاقه مند به حضور در این نمایشگاه به عنوان غرفه دار هستند، می توانند با استفاده از تخفیف 84 درصدی گیم کانکشن، به جای پرداحت 3300 یورو، 590 یورو پرداخت کرده و از یک غرفه 4 متری به همراه اکانت و بلیت های تجاری بهره مند شوند.

به صورت کلی، بازی سازان ایرانی با استفاده از این پکیج به غرفه ای 4 متری، 1 اکانت پریمیوم با توانایی تنظیم قرارهای تجاری به صورت نامحدود، 2 بلیت معمولی نمایشگاه گیم کانکشن و 2 پوستر رایگان برای غرفه در اندازه 2x2 شامل لوگو و مشخصات غرفه دار دسترسی خواهند یافت. گفتنی است که گیم کانکشن یکی از کارآمدترین نمایشگاه های تجاری صنعت بازی در جهان به حساب می آید و این تخفیف، تنها برای بازی سازان ایرانی در نظر گرفته شده است.

با در نظرگیری محدودیت زمان، تنها افرادی قادر به استفاده از این بسته تخفیفی هستند که دارای ویزای شنگن باشند و به خاطر زمان بر بودن پروسه دریافت ویزا از سفارت فرانسه، بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حال حاضر قادر به تسهیل یا کمک به بازی سازان در این زمینه نیست. افراد علاقه مند به حضور در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه تا یکشنبه، 16 مهرماه فرصت دارند تا اطلاعات خود شامل نام و نام خوادگی، شماره تماس، نام شرکت و نام مدیر عامل شرکت را به آدرس ایمیل contact@ircg.ir ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • زروان
    زروان | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    واقعا افرین باید گفت به بنیاد و بازی سازای ایرانی
    امیدوارم هر سال کیفیت بازی ها رو بالاتر ببرن و فقط دنبال بازار داخل نباشن

مطالب پیشنهادی