ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به آپدیت جدید کلش رویال؛ آیا بربرها فوتبالیست های خوبی هستند؟

آخرین بروزرسانی کلش رویال یک ادعای قدیمی را به خوبی ثابت می کند؛ ساخته سوپرسل نه تنها بیش از اندازه مورد توجه قرار نگرفته بلکه لایق تمام موفقیت هایش است. فنلاندی ها با این آپدیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

آخرین بروزرسانی کلش رویال یک ادعای قدیمی را به خوبی ثابت می کند؛ ساخته سوپرسل نه تنها بیش از اندازه مورد توجه قرار نگرفته بلکه لایق تمام موفقیت هایش است. فنلاندی ها با این آپدیت نشان دادند که استاد عرضه بروزرسانی های مختلف برای عناوین شان هستند. مهم نیست چند سال از عمر بازی های آن ها می گذرد.

چون با وجود انتشار محتویات جدید همچنان معتاد بازی های این استودیو می شوید. در واقع آپدیت جدید کلش رویال به بزرگی آخرین بروزرسانی کلش آو کلنز است. فنلاندی ها چند ماه پیش بزرگترین آپدیت کلش آو کلنز را منتشر کردند و توانستند کسانی که به خاطر محتویات تکراری از این بازی جدا شده بودند را برگردانند.

اگر مهمترین نقش آپدیت کلش آو کلنز بازگرداندن بازیکن های قدیمی باشد، بروزرسانی کلش رویال نقشش حفظ مخاطبین کنونی و جذب جدیدها است

اینکه بعد از 5 سال همچنان بازیکن ها را پای ساخته های موبایلی خود نگه دارید کار ساده ای نیست ولی سوپرسل نشان داده که رگ خواب بازیکن ها دستش است. جدیدترین بروزرسانی کلش رویال هم همینگونه بوده و به راحتی آن را می توانیم بزرگترین آپدیت این بازی از ابتدای عرضه تاکنون بنامیم.

اما می دانید تفاوت بزرگ آپدیت کلش رویال با کلش آو کلنز چیست؟ نزدیک به نیم دهه از عرضه کلش آو کلنز می گذرد و با وجود اینکه بازی همچنان سود زیادی را برای سوپرسل به ارمغان می آورد ولی چه بخواهیم چه نخواهیم از دیدگاه جذابیت المان ها، بازی در سراشیبی قرار گرفته بود. اتفاقی که باعث شد بعضی بازیکن ها نسبت به آن سرد شوند.

جدیدترین آپدیت کلش رویال Epic Quests نام دارد و در کنار حالت گیم پلی جدید شاهد بخش ماموریت ها، بالانس بهتر کارت ها و قابلیت چت با تیم رو به رویی هستیم.

البته عجیب هم نیست. نزدیک به 5 سال از انتشار این عنوان می گذرد و بنابراین طبیعی است بعد از مدت ها المان ها جذابیت ابتدایی خود را از دست بدهند. ولی آخرین آپدیت بازی روح تازه ای به کالبد مکانیزم های گیم پلی این عنوان دمید و حالا همانند پنج سال پیش که کلش آو کلنز عرضه شده بود، با ذوق موبایل هایمان را برداشته و بربرها را کنترل می کنیم.

ولی تفاوت کلش رویال با کلش آو کلنز اینجاست که از عرضه کلش رویال نزدیک به یک سال و نیم می گذرد و بازی بدون این آپدیت هم همچنان جذابیت های زیادی داشت. جدا از اینکه گیم پلی سرعتی تر کلش رویال نسبت به کلش آو کلنز باعث شده تا حتی اضافه کردن یک شخصیت هم بتواند بازیکن ها را برای تجربه دوباره بازی ترغیب کند.

با این حال سوپرسل تصمیم گرفت تا دست به تغییرات بزرگ به عنوانش بزند و به همین خاطر است که به آن ها لقب استاد انتشار آپدیت ها را می دهیم. بروزرسانی جدید کلش رویال بازی را تبدیل به یک عنوان کاملا متفاوت کرده و با این آپدیت دوباره باید برای مدت ها از زندگی عادی خداحافظی کنید.

در حالت Touchdown دو دقیقه ابتدایی بازی، الکسیرها با سرعتی معمولی پر شده و در ادامه سرعت افزایش آن ها دو برابر می شود. بد نیست بدانید برای دسترسی به این مد باید حداقل لول 5 باشید.

اگر اخبار پیرامون بروزرسانی جدید کلش رویال را دنبال کرده باشید حتما می دانید بزرگترین تغییر آن اضافه کردن حالت گیم پلی جدیدی تحت عنوان Touchdown است؛ بخشی که کاملا متفاوت با مد گیم پلی اصلی بوده و تصمیم دارد تا مکانیزم های بازی را با ورزش فوتبال ترکیب کند.

در این قسمت دیگر خبری از ساختمان های دفاعی نیست و بازیکن ها طی رقابت های دو به دو به زمینی بزرگ و خالی فرستاده می شوند. حالا تنها یک وظیفه دارید؛ سربازانی که می سازید را به خط پایانی منطقه حریف برسد. در صورتی که تنها یکی از نیروهایتان به این خط برسند، یک تاج دریافت می کنید.

پیش از پایان وقت اصلی، تیمی که هر سه تاج را به دست بیاورد پیروز خواهد شد. هماگونه که بالاتر گفتیم بزرگترین نکته مثبت Touchdown این است که کلش رویال را به عنوانی کاملا جدید تبدیل می کند. هنگامی که برای اولین بار دست به تجربه این حالت گیم پلی می زنید، مطمئن باشید که گیج خواهید شد.

نمایی از بخش جدید چت بعد از انجام مسابقه و البته قسمت ماموریت ها.

آن هم نه برای پیچیدگی های موجود، همان سادگی های همیشگی بازی های کلش رویال در Touchdown دیده می شود. بلکه از استراتژیی هایی حرف می زنیم که از حالت معمولی به اینجا می آورید. اینجا تمام برنامه هایی که باعث می شدند در مد قبلی به پیروزی می رسید را باید دور بیاندازید.

به خاطر اینکه گیم پلی متفاوت با آن بوده و بنابراین نیازمند استراتژی های جدیدی هستید. بخش خوب ماجرا، بالانس مناسب بین نیروها است. شاید با توجه به توضیحات فکر کنید که نیروهای سریع مهمترین نقش را در پیروزی ایفا می کنند اما اصلا اینگونه نیست.

فراموش نکنید که حمله کردن تنها یک قسمت از مسیر موفقیت بوده و بخش دیگر مربوط به دفاع است. حریف با نیروهای گوناگون به شما هجوم می آورد و حالا باید به گونه ای از الکسیرهایتان استفاده کنید تا نه تنها سربازها را به خط پایان برسانید بلکه مانع پیروزی تیم رو به رویی شوید.

کارت هایی که در حالت گیم پلی اصلی مهمترین نقش را روی پیروزی ایفا می کردند ممکن است اینجا به کارتان نیایند؛ در ظاهر تغییرات خیلی نیستند ولی اگر بیشتر دقت کنید میبینید مکانیزم ها دستخوش تفاوت های زیادی شده اند.

جدا از اینکه چون Touchdown برخلاف حالت اصلی گیم پلی تنها محدود به دو لاین نیستید و آزادانه هر جایی که خواستید می توانید نیروها را بگذارید، سرعت بازی افزایش خیلی خوبی داشته است؛ Touchdown به خاطر آزادی عمل موجود و ریتم خیلی سریع گیم پلی می تواند به محبوبیت Battle Mode برسد.

Touchdown باعث شده تا کلش رویال رنگ و بویی کاملا متفاوت به خودش بگیرد. بازی بیش از انتشار این آپدیت و به واسطه حالت دو به دو مبارزات یا اضافه شدن شخصیت ها همچنان جذابیت زیادی داشت ولی Touchdown موجب گشته تا بازی همانند روزهای اولیه بازیکن ها را به تکاپو بیاندازد.

اگر کلش رویال را پاک کرده اید، پیشنهاد می کنیم همین الان بازی را دانلود کرده و با Touchdown یک تجربه کاملا متفاوت به خود بدهید؛ سوپرسل نشان داد که بربرها واقعا فوتبالیست های خوبی هستند. جدیدترین آپدیت بازی برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 119 / 93.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mahyar absalan
    mahyar absalan | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    کلش رویال دیگه جای کلش اف کلنز رو گرفته مردم بیشتر خوششون از رویال میاد

  • ajamali95
    ajamali95 | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    خیلی عالی شده تو این آپدیت.
    حتما به دوستان پیشنهاد میکنم دانلود کنن‌.

  • | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    چرا brawl stars به صورت جهانی عرضه نشده؟الان نزدیک سه ماهه بتا هستش⏳

  • علیali
    علیali | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    کلا بازیه خوبیه بعضی وقتا خیلییی حال میده ولی بعضی وقتا هم میتونه روح و روان آدمو نابود کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی