ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت 4.00 نینتندو سوییچ با امکان ضبط ویدیو از بازی ها منتشر شد

به تازگی آپدیت جدید و مهمی برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. آپدیت 4.0 چند قابلیت نرم افزاری جدید را به رابط کاربری این کنسول اضافه خواهد کرد که مهم ترین آن ها، امکان ضبط ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

به تازگی آپدیت جدید و مهمی برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. آپدیت 4.0 چند قابلیت نرم افزاری جدید را به رابط کاربری این کنسول اضافه خواهد کرد که مهم ترین آن ها، امکان ضبط ویدیو از بازی و قابلیت انتقال داده ها به یک سیستم دیگر است. در نهایت، این بروزرسانی، امکان پشتیبانی سوییچ از هدفون های بدون سیم را نیز فراهم خواهم کرد.

با نصب این آپدیت، شما قادر خواهید بود تا 30 ثانیه از بازی خود فیلم گرفته و آن را در بخش آلبوم کنسول ذخیره کنید. همچنین قابلیت ویرایش ویدیوها فراهم بوده و شما می توانید تا پس از ویرایش ویدیو، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امکان ضبط ویدیو، با نگه داشتن دکمه ضبط ویدیو در طول گیم پلی بازی ها، امکان پذیر خواهد شد. البته این قابلیت فعلا برای تمام بازی ها فعال نبوده و در بازی هایی مانند آخرین نسخه ماریو کارت و The Legend of Zelda: Breath of the Wild در دسترس خواهد بود.

البته این آپدیت، هنوز روی ماریو کارت 8 در دسترس نبوده و در به روزرسانی های بعدی این بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از دیگر امکاناتی که با نصب آپدیت 4.0 در دسترس شما قرار خواهد گرفت، امکان انتقال اکانت و فایل های ذخیره شما به یک کنسول دیگر خواهد بود. لازم به ذکر است برای امکان پذیر بودن این قابلیت، هر دو کنسول باید به این نسخه از آپدیت، به روزرسانی شده باشند. در آخر نیز، امکان پیش‌ خرید بازی‌ ها و دانلود آن‌ ها پیش از انتشار نیز، سرانجام و با نصب این آپدیت، در سوییچ امکان پذیر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی