ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نخستین ویدئو از عملکرد فوق العاده اتوپایلوت تسلا ۳ [تماشا کنید]

برای اولین بار، یک ویدئو از بکارگیری سیستم اتوپایلوت منتشر شده است. این ویدئو خودروی تسلا ۳ را نشان می دهد که با استفاده از این سیستم خودران در یک جاده حرکت می کند. هرچند ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

برای اولین بار، یک ویدئو از بکارگیری سیستم اتوپایلوت منتشر شده است. این ویدئو خودروی تسلا ۳ را نشان می دهد که با استفاده از این سیستم خودران در یک جاده حرکت می کند.

هرچند که مسیر مستقیم بوده و تقرببا هیچ اتفاقی این سیستم خودران به چالش نمی کشد اما اتوپایلوت در همین مسیر نیز به درستی کار می کند.

گفتنی است که تسلا مدل 3 با قیمتی در محدود 35 الی 42 هزار دلار به واسطه این تکنولوژی می تواند ارزان قیمت ترین خودرو نیمه خودران دنیا لقب بگیرد.

با این حال هیچگونه اطلاعات و توضیحاتی در مورد این ویدئو منتشر نشده اما به نظر می رسد که محدودیت سرعت بر روی این سیستم خودران اعمال شده است. در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدئو تقریبا یک دقیقه ای می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • npp
    npp | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    نکته‌ش اینه که تو شب داره رانندگی می‌کنه. ویدئوهایی رو یوتیوب وجود داره که نسخه قبلی رو حین رانندگی در شب نشون می‌ده که هر از گاهی خطوط رو گم می‌کرد و به طرف کناره‌های جاده منحرف می‌شد.

  • JOKJOK.IR
    JOKJOK.IR | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    یطوری نوشتید فوق العاده .انگار داره با 200 تا لایی میکشه . اینکه تو مسیر صاف هست . من پراید خودمو ول می کنم بهتر از این مسر صاف رو میره

مطالب پیشنهادی