ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماجرای فرار دوج چلنجر هلکت از دست پلیس آمریکا [تماشا کنید]

خودرو های کمپانی فیات کرایسلر با توجه به مشخصات و ویژگی هایی استثنایی که دارند بار ها در فعالیت های غیرقانونی استفاده شده و در تعقیب و گریز بین پلیس و مجرمان دیده شده اند. ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

خودرو های کمپانی فیات کرایسلر با توجه به مشخصات و ویژگی هایی استثنایی که دارند بار ها در فعالیت های غیرقانونی استفاده شده و در تعقیب و گریز بین پلیس و مجرمان دیده شده اند.

یک قانون نانوشته وجود دارد که بیان می کند مدل های مختلف دوج چلنجر تنها خودروهایی است که خلفکاران و قاچاقی ها آن ها را شایسته استفاده می دانند.

چهره تهاجمی این خودرو ها حس رقابت را تحریک کرده و موتور فوق العاده آن ها می توان قدرتی شگفت انگیز را به سمت تایر ها هدایت کند و به یکباره همه قوانین را بهم بزند.
شاید به همین دلیل که پلیس امریکا به این خودرو حساس بوده و نظارت و دقت بیشتری بر روی دوج چلنجر های موجود در جاده ها می کند. در واقع پلیس این کشور اطلاعات مربوط به تمامی مدل های دوج چلنجر را بررسی کرده و همواره این خودروها را در جادها زیر نظر دارد. همین موضوع اخیرا سبب بر هم ریختن آرامش بزرگراه تگزاس شده است.


در ویدئو زیر شما دوج چلنجر هلکت سفید رنگی می بینید که شخصی ۲۵ سال به نام محمد احمد ابو شلیبه در حال راندن آن در یکی از بزرگراه های عمومی تگزاس است. در حقیقت ابو شلیبه این خودرو را در نزدیکی هوستون در تگزاس دزدیده و متواری شده است.

ماجرا از این قرار است که پلیس متوجه این خودروی چلنجری شده و طبق روال عادی مشخصات خودرو و مالک آن را بررسی می کند.

به سرعت مشخص می شود که این خودروی ۷۰۷ اسب بخاری که از موتور ۸ سیلندر سوپر شارژ Hemi برخوردار است دزدیده شده و در دست سارق قرار دارد.

با وجود اقدامات خطرناک راننده نکته شگفت آور این اتفاق توانایی رانندگی او در هنگام فرار از پلیس است.

این راننده جوان بدون اینکه حتی اندکی کنترل این ماشین عضلانی را در هنگام ترافیک و تغییر زاویه مسیر از دست بدهد موفق می شود که با استفاده از سرعت بالا و مهارت فوق العاده خود از دست پلیس فرار کند.

در انتها پلیس برای دستگیری این دزد مجبور شد که از طریق یک هلیکوپتر اقدام کند چرا که تنها راه برای متوقف کردن این خودروی عضلانی قدرتمند استفاده از وسیله نقلیه دیگری که قدرت بیشتری داشته تا بتواند آن را متوقف کند.

به واسطه ردیاب GPS که مالک زیرک این چلنجر بر روی آن نصب کرده پلیس خودرو را پیدا کرده و دزد آن را دستگیر می کند.

در ادامه با تماشای ویدئو این تعقیب و گریز با ما همراه باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Christopher
    Christopher | ۴ آذر ۱۳۹۷

    خلفکاران و قاچاقی ها نه خلافکاران و قاچاقچی ها

  • hyhzo
    hyhzo | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    بچه هاا این شبکه abc رو تو ایران میشه دید ؟ جهتش چیه و رو چه ماهواره ای هست ؟

  • sharifi
    sharifi | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    لامصب هم جادش خوبه هم ماشینش

  • Robot
    Robot | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    از این نوع تعقیب و گریز ها فراوونه در یوتیوب.. کلا آمریکایی ها زیاد جی تی آ بعضی میکنن.. بعضی وقتا هم حقیقت مجازی رو تبدیل میکنن به حقیقت واقعی ! باید برین تعقیب و گریز های کامیونی رو ببینید! بنده شخصن بیشتر از نوع تعقیب و گریز های توام با شلیک رو بیشتر میپسندم،.
    اصلا بازار هالیوود رو همین تعقیب و گریز ها کساد کرده.. بسکه جذاب هستن چندین هلیکوپتر و شبکه مخصوص به خود هم دارن که به صورت زنده از زوایای مختلف برای بینندگان پخش میکنن با گزارش زنده ! همچون مسابقات نسکار..
    ولی وجدانی تغیب و گریز های وطنی باحال ترن ، خصوصا با سمند و پژو تو اون خیابونای تنگ و ترش با اون دست فرمونای شوتی !

    • ashkan
      ashkan | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

      چی سرچ میکنی تو یوتیوب

مطالب پیشنهادی