ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ چی کو هرگونه ارزان سازی قطعات در آیفون های 2018 را تکذیب کرد

هنوز آیفون 10 اپل به دست مشتریان نرسیده، «مینگ چی کو» از مؤسسه «KGI Securities» درباره آیفون های سال 2018 تحلیل هایی ارائه کرده و اظهار داشته تمام مدل های سال آینده به دوربین «TrueDepth» ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

هنوز آیفون 10 اپل به دست مشتریان نرسیده، «مینگ چی کو» از مؤسسه «KGI Securities» درباره آیفون های سال 2018 تحلیل هایی ارائه کرده و اظهار داشته تمام مدل های سال آینده به دوربین «TrueDepth» و قابلیت «FaceID» مجهز خواهند شد.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر حضور نمایشگر OLED در آیفون های 2018 منتشر شده بود که نشان می دهد کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیم دارد برخی از ویژگی های اختصاصی آیفون 10 را به مدل های ارزانتر خود بیاورد.

اما نکته مهم ماجرا اینجاست که مینگ چی کو هرگونه ارزان سازی و کاهش دقت در قابلیت های آیفون های بعدی را تکذیب کرده و اعلام نموده اپل در دوربین TrueDepth محصولات مذکور، از لنزهای پلاستیکی استفاده نخواهد کرد.

مشکل کمبود قطعه اپل در سال 2018 رفع خواهد شد

آقای کو همچنین عنوان کرده زنجیره تأمین اپل تا پیش از سال 2018 گروه وسیع تری از تأمین کنندگان را در بر خواهد گرفت و مشکلات ناشی از کمبود قطعات و دیرکرد تحویل در مدل های این سال وجود نخواهند داشت. به عنوان مثال تنها در زمینه تأمین قطعات شیشه ای آیفون، شرکت های Largan ،Genius ،Hoya و Asia Optical با اپل همکاری خواهند کرد.

لازم به ذکر است که بر اساس گفته های کو، قابلیت تشخیص چهره سه بعدی احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 یا نیمه اول سال 2019 به موبایل های اندرویدی می آید، که فرصت مناسبی برای ارتقای ویژگی مذکور توسط اپل و حفظ مزیت رقابتی خواهد بود.

گفتنی است بلومبرگ هفته گذشته طی تحلیلی اظهار کرده بود که به دلیل کمبود قطعه و ایجاد وقفه در تولید آیفون 10، اپل مجبور شده در دوربین TrueDepth از قطعات ارزان تر با کیفیت پایین تر استفاده کند که کمپانی ساکن کوپرتینو این مطلب را تکذیب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی