ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

جک ما، موسس علی بابا، به زودی ستاره سینما می شود

«جک ما» بنیانگذار و مدیر فروشگاه آنلاین چینی «Alibaba» اخیراً در یک فیلم که قرار است به زودی نمایش داده شود، ایفای نقش کرده. فیلم کوتاهی که «ما» در آن بازی کرده، در مورد مزایای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

«جک ما» بنیانگذار و مدیر فروشگاه آنلاین چینی «Alibaba» اخیراً در یک فیلم که قرار است به زودی نمایش داده شود، ایفای نقش کرده.

فیلم کوتاهی که «ما» در آن بازی کرده، در مورد مزایای تای چی (یک هنر رزمی چینی که برای تمرین دفاع شخصی و نیز سلامتی انجام می شود) است. سایت «Alizila» که معمولاً خبرهای مربوط به فروشگاه علی بابا را منتشر می کند، گزارش کرده که نام این فیلم «Gong Shou Dao» بوده و قرار است در 20 آبان سال جاری به نمایش در آید.

فیلم مذکور قرار است به تبلیغ مزایای ورزش تای چی بپردازد و تمامی بازیگران نیز به مفید بودن این ورزش اعتقاد دارند؛ از جمله «جک ما» که از سال 1988 تمرین در این رشته ورزشی را شروع کرده.

گفتنی است بازیگری ثروتمندان در فیلم ها، چندان مرسوم نیست. ولی برای جک ما موضوع فرق می کند؛ زیرا او پیش از این نیز در جشن 18 سالگی برند علی بابا در شهریور ماه سال جاری، شخصاً حرکات موزونی را روی صحنه اجرا کرده بود.

لازم است یادآوری کنیم که این کارآفرین 53 ساله که پیش از ثروتمند شدن، معلم زبان انگلیسی بوده، اکنون 40 میلیارد دلار سرمایه دارد.

 

شاید به مطالب زیر علاقه مند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    و پول ...

  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    بیچاره چقدر برای شغلهای مختلف درخواست داده بود و هیچ کدوم قبولش نکردن. ولی الان همه جا درخواست داره چون خونش رنگین تر شده..

مطالب پیشنهادی