ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون 10

طراحی آیفون های اپل در چند سال اخیر به ورطه ی تکرار افتاده بود و یکی دو سالی می شد که دیگر شاهد تشکیل صف های آنچنانی برای خرید تلفن های هوشمند جدید این شرکت، نبودیم. اما آیفون ۱۰ نشان داد شرکت ساکن کوپرتینو، در این سالها بی کار نبوده و ساخت متفاوت ترین موبایل اخیر خود را در دست داشته است. دکمه ی هوم پایین نمایشگر که مشخصه طراحی آیفون در ۱۰ سال اخیر به حساب می آمد، حالا حذف شده و تمام نمای روبروی دستگاه را صفحه نمایش تشکیل داده است.

این تغییرات باعث شده حالا با متفاوت ترین آیفون سالهای اخیر مواجه باشیم، محصولی که اپل می گوید در ۱۰ سال آینده، نقشه راهی برای تولید تلفن های هوشمند بعدی این شرکت به حساب می آید. به زودی در بررسی کامل محصول جدید اپل، در مورد خصوصیات و امکانات آیفون ۱۰ صحبت خواهیم کرد، اما پیش از آن از شما دعوت می کنیم با ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به ویژگی های دستگاه همراه باشید.

لازم به ذکر است که این دستگاه از طریق فروشگاه عیاران، واقع در طبقه همکف پاساژ پایتخت، به عنوان نمونه در اختیار ما قرار گرفته و مباحث مربوط به ثبت و رجیستری آن در حال انجام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • سینا گلستانه
    سینا گلستانه | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    دوست عزیز تاریخ بالای مطلب نشون میده ویدیویی که بهش اشاره کردید یک روز بعد از ویدیوی ما منتشر شده. البته ما به تمام همکارانمون در سایت های دیگه احترام میذاریم و صرفا به شکل شبانه روزی تلاش کردیم هرچه سریع تر مخاطبان مشتاق خودمون رو با محصول جدید و جنجالی بازار آشنا کنیم.

  • mohammad maghsodian
    mohammad maghsodian | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    وای این گوشی خیلی فوق العادست دوربین عالی و صفحه نمایش عالی و باتری و طراحی...

  • masih
    masih | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    با نوار بالا نمیتونم کنار بیام

  • pmt
    pmt | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    دوستانيكه تعجب كردن از آوردن ديجياتو، مد نظر داشته باشيد كه تو پايتخت يه فروشگا ديسپلي هم گذاشته و به وفور هم چنروزه ميفروشه خيليا شايد 1 هفته باشه دارن حتي استفاده ميكنن ازش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.