ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج تست Display Mate از برتری نمایشگر آیفون 10 نسبت به رقبا حکایت دارد

با عرضه آیفون 10 به بازار قابلیت ها و ویژگی های این موبایل توسط منابع مختلف مورد آزمایش قرار گرفته که در جدیدترین مورد، کمپانی «Display Mate» با بررسی عملکرد نمایشگر آیفون 10 آن را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

با عرضه آیفون 10 به بازار قابلیت ها و ویژگی های این موبایل توسط منابع مختلف مورد آزمایش قرار گرفته که در جدیدترین مورد، کمپانی «Display Mate» با بررسی عملکرد نمایشگر آیفون 10 آن را «بهترین نمایشگر موبایل در بازار» خوانده است.

همان طور که احتمالاً می دانید Display Mate در زمینه توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای سنجش نمایشگرها تخصص داشته و هر از گاهی دیوایس های پرفروش و محبوب بازار را مورد بررسی قرار می دهد.

آیفون 10 نیز یکی از محصولات پرطرفدار بازار است که برای نخستین بار توانسته عنوان نمایشگر سال را از سامسونگ برباید؛ جالب اینجاست که این برتری به لطف نمایشگر تولید شده توسط شرکت کره ای محقق گشته است.

نمایشگر آیفون 10 با روشنایی 634 نیت زیر نور خورشید عملکرد مناسبی دارد

بر اساس نتایج تست Display Mate نمایشگر آیفون 10 بالاترین روشنایی در میان نمونه های OLED را دارد که با رقم نهایی 634 نیت، نسبت به گلکسی نوت 8 با روشنایی 560 نیت (در حالت تنظیم خودکار) زیر نور خورشید عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین نمایشگر آیفون 10 در روشنایی بسیار پایین (مثلاً 2 نیت) نیز دقت رنگ خود را حفظ می کند که این ویژگی در سایر OLED های بازار وجود ندارد.

لازم به ذکر است که نمایشگر آیفون 10 از چیدمان الماسی با زاویه 45 درجه برای زیرپیکسل ها استفاده می کند که مشابه چیدمان موجود در نمایشگر گلکسی نوت 8 بوده، و از تصحیح فرکانس مناسبی در نمایش خطوط زاویه دار برخوردار است.

گفتنی است به عقیده Display Mate اپل توانسته با بهینه سازی های نرم افزاری و کالیبره کردن مناسب رنگ ها، نسبت به سامسونگ نتایج بهتری از نمایشگر OLED تولید شده توسط شرکت کره ای بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • محمدرضا میر
    محمدرضا میر | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    یادم به وقتی افتاد بچه مدرسه ای که بودم ، به چند نفر دور و اطراف خودم تقلب میدادم
    آخر سر نمره ی اونا بهتر از خودم میشد :)))

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    حال نمیکنم با اینطور صفحه علی ناقص مثل اسنشال فون و این

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی