ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از یک اپلیکیشن فایل منیجر به نام Files Go رونمایی کرد

گوگل ساعاتی پیش از اپلیکیشنی به نام Files Go رونمایی کرد؛ یک فایل منیجر اندرویدی که برای مدیریت هوشمندانه حافظه و نظم دادن به فایل ها طراحی شده است. این اپلیکیشن هنوز به طور رسمی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

گوگل ساعاتی پیش از اپلیکیشنی به نام Files Go رونمایی کرد؛ یک فایل منیجر اندرویدی که برای مدیریت هوشمندانه حافظه و نظم دادن به فایل ها طراحی شده است.

این اپلیکیشن هنوز به طور رسمی منتشر نشده، اما گوگل با ساخت صفحه مخصوصی برای آن در پلی استور جزئیاتی از آن را با کاربران در میان گذاشته. از توضیحات اپلیکیشن پیداست که کاربران اندروید 5.0 به بالا می توانند آن را در گجت های خود نصب کرده و از قابلیت های متنوع آن استفاده نمایند.

از جمله قابلیت های شاخص Files Go می توان به اشتراک گذاری پیوسته فایل ها به صورت آفلاین، سیستم جستجوی فیلتردار برای یافتن اسناد و پیشنهادات هوشمندانه برای خالی کردن حافظه از فایل های زائد اشاره کرد.

انتخاب نام Files Go از سوی گوگل نشان می دهد که این فایل منیجر احتمالا به نحوی به Android Go مرتبط باشد؛ پروژه جدید گوگل برای آوردن به‌روزترین قابلیت های اندروید برای دیوایس که از نظر سخت افزاری ضعیف هستند.

متأسفانه فعلا فقط افرادی که در برنامه Early Access اپلیکیشن شرکت کرده باشند قادر به دانلود آن هستند که در حال حاضر ظرفیت آن به طور کامل پر شده. احتمالا به همین دلیل، گوگل اپلیکیشن را به طور موقت از پلی استور حذف کرده تا مدتی بعد نسخه کامل آن را در اختیار کلیه کاربران قرار بدهد.

اما خوشبختانه اگر مشتاق به تجربه آن هستید، همین حالا هم می توانید فایل apk این فایل منیجر را از وبسایت APKMirror دریافت کنید. گفتنی است که تاریخ عرضه رسمی این محصول هنوز مشخص نشده، بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتری از سوی گوگل فعلا باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میثم ام آر
    میثم ام آر | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    فایل منیجر فقط x-plore
    باور کنید رو دست نداره

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    ای کاش بعدا به طور پیش فرض روی پیکسل و نکسوس هاش بزنه ?

  • Saeidt
    Saeidt | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    گوگل حرف نداره
    از الان میتونم بگم عالیه

مطالب پیشنهادی