ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر موبایل سامسونگ
تکنولوژی

احتمال انصراف سامسونگ از تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

منابع خبری محلی در کره جنوبی مدعی شده اند که سامسونگ (دست کم فعلاً) از تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر پنل نمایشگر موبایل گلکسی S9 منصرف شده و به مانند قبل آن را در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

منابع خبری محلی در کره جنوبی مدعی شده اند که سامسونگ (دست کم فعلاً) از تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر پنل نمایشگر موبایل گلکسی S9 منصرف شده و به مانند قبل آن را در جایی از بدنه موبایل پرچمدار بعدی خود تعبیه خواهد کرد.

بعید است سامسونگ این ایده را کاملاً بایگانی کند

پرچمداران ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس و همچنین فبلت نوت 8 مجهز به سنسور اثر انگشت در کنار ماژول دوربین اصلی بودند. گرچه هنوز ادامه این رویه در سال آینده قطعی نیست، اما با توجه به تمایل شدید کمپانی کره ای به نمایشگرهای بدون حاشیه، احتمال آن بسیار قوی خواهد بود.

پیش از این نیز گزارش هایی مبنی بر انصراف سامسونگ از یکپارچه کردن سنسور اثر انگشت با نمایشگر موبایل ها به گوش رسیده بود و این گزارش جدید احتمالات را افزایش می دهد.

دو دلیل برای این تصمیم قابل تصور است. اول این که ظاهراً توسعه تکنولوژی های مورد نیاز دشوارتر از آن چیزی بوده که مهندسان غول کره ای تصور می کردند. دلیل دوم نیز به کاهش اهمیت سنسور اثر انگشت با ورود متدهای جایگزین اهراز هویت مانند اسکن عنبیه چشم و Face ID اپل مربوط می شود.

البته برخی تحلیلگران معتقدند که کل ایده تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر از برنامه های سامسونگ حذف نشده، بلکه تنها نیاز به زمان بیشتری برای بلوغ آن وجود دارد. بنابراین همچنان امکان عرضه موبایلی از این شرکت با سنسور درون نمایشگر -حتی تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸- وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Fabe37
    Fabe37 | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    اونایی که دیسلایک دادن باید بدونن که هواوی میت ۱۰ از نوت ۸ سامسونگ چقدر برتری داره.دیگه سامسونگ موند سال ۲۰۱۶ که برتر بود الان یه میان رده هست چه گوشی پیشرفتش چه گوشی پرچمدارش.

    • Erfan Moti
      Erfan Moti | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

      هواوی تازه توی ۴ سال پیش رسیده
      بنچمارک...امتیاز....انتوتو...خخخخ
      اینا از ما گذشت.تجربه کاربری و نرم افزار و ویژگی های قابلیت افزوده مهمه
      چیزی شبیه دکس تو هواوی داری؟

  • Marshall
    Marshall | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    به نظرم تنها مشکل S8 جای سنسور اثرانگشتش باشه. اون اوایل واقعا باهاش مشکل داشتم اما الان کمی بهتر شده. بعد بنظرم هیچ روشی به سرعت و بی دردسری سنسور اثر انگشت نمیتونه گوشی رو آنلاک کنه

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

      دقیقاً با حرفت موافقم. حسگر عنبیه که خیلی خطا داره. مخصوصاً بیرون توی آفتاب و برای افراد عینکی. سنسور اثر انگشت هم واقعاً بدجاست. تنها ایراد اس8 از نظر من همینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی