ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوم پاد هم به Face ID مجهز می شود؟

Inventec Appliances (همان شرکتی که اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل را مونتاژ می کند) هفته گذشته اعلام کرد که انتظار دارد امکانات و قابلیت های دوربین های تشخیص دهنده سه بعدی عاقبت برای اسپیکرهای هوشمند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

Inventec Appliances (همان شرکتی که اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل را مونتاژ می کند) هفته گذشته اعلام کرد که انتظار دارد امکانات و قابلیت های دوربین های تشخیص دهنده سه بعدی عاقبت برای اسپیکرهای هوشمند هم نیز  در نظر گرفته شود. از جمله این امکانات می توان به تشخیص چهره و عکس اشاره نمود که طبق گفته دیوید هو رئیس هیئت مدیره Inventec Appliances استفاده از این محصولات را «راحت تر و ساده تر خواهند کرد».

او در ادامه صحبت هایش اظهار داشت که مطمئن نیست یک اسپیکر هوشمند با هوش مصنوعی مطلوب و مورد نیاز کاربران باشد.

البته اشاره کنیم که هو در صحبت هایش حرفی از هوم پاد اپل به میان نیاورد با این همه اظهار نمود که Inventec Appliances تولید یک اسپیکر هوشمند تا پایان سال را در دستور کار خود قرار داده است. این اسپیکر می تواند محصول تازه اپل باشد که پیش بینی شده ماه آینده با قیمت حدودی ۳۴۹ دلار عرضه می گردد.

وی همچنین اشاره کرد که شرکت متبوعش این اسپیکرها را تنها برای یک مشتری تولید نمی کند و بخشی از نمونه های تولید شده اش را هم در اواسط سال جاری میلادی برای شرکت ها ارسال کرده است.

طبق گفته Arthur Liao از تحلیلگران شرکتی به نام Fubon Securities که در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارد و دفتر اصلی اش در تایپه قرار دارد آنطور که دیتای به دست آمده از زنجیره تامین نشان میدهد اپل تا انتهای سال ۲۰۱۸ میلادی ۴ میلیون دستگاه هوم پاد می سازد، هرچند مشخص نیست که آیا تقاضا برای این تعداد هوم پاد وجود دارد یا خیر.

هوم پاد با قابلیت Face ID احتمالا در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شود

Liao همچنین پیش بینی کرده که اپل حدود ۲۰ میلیون ایرپاد را امسال به تولید خواهد رساند که سال آینده با افزایشی ۵۰ درصدی روبرو بوده و به رقم ۳۰ میلیون دستگاه در سال آینده می رسد. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که Inventec Appliances همچنین تولید ایربادهای بلوتوثی و بیسیم را در هم در کارنامه خود دارد. البته طبق برخی گزارشات یک شرکت چینی به نام Luxshare Precision Industry نیز قرار است سال آینده با همکاری کوالکام برای اپل ایرپاد تولید کند.

در مورد اینکه هوم پاد همراه با قابلیت های تشخیص سه بعدی دقیقا چه زمانی وارد بازار می شود هم باید بگوییم که طبق اعلام جف پو از تحلیلگران Yuanta Investment این محصول حداکثر تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • brzum
    brzum | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    آخه تشخیص چهره چه کمکی می‌تونه به درک و صدای بهتر از موسیقی بشه البته اگه باز اپل‌فن‌های محترم از پاچه دار نزنن منو

    • Mina
      Mina | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

      احتمالا شما هیچ مطالعه ای درباره هوم پاد و همچنین دیوایس های هوشمند نداشتین ?

      • brzum
        brzum | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

        بانوی یا آقای محترم باور بفرمایید این روزها تخصص خاصی نیاز نیست که راجع به یک پدیده دانست گوگل کردن کاری نداره ولی من منظورم صوت بود نمی دونم چرا موسیقی تایپ کردم الان که خودم خوندم متوجه اشتباه شدم ولی باور بفرمایید فقط یک اشتباه لپی بوده و آشنایی کاملی با این پدیده پیچیده شگرف و بغایت غیرقابل درک دارم.?

مطالب پیشنهادی