ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درایور مهم کارت هاى گرافیک انویدیا منتشر شد

آز آن جایی که روز جمعه، یکی از بازی های بزرگ الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Battlefront II عرضه می شود، انویدیا به روزرسانی جدید388.31 را برای پشتیبانی کارت های گرافیک این کمپانی از بازی هایی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

آز آن جایی که روز جمعه، یکی از بازی های بزرگ الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Battlefront II عرضه می شود، انویدیا به روزرسانی جدید388.31 را برای پشتیبانی کارت های گرافیک این کمپانی از بازی هایی که در آینده نزدیک عرضه خواهند شد، منتشر کرده است.

این آپدیت جدا از موثر بودن در اجراى بهتر بازى Battlefront II، روى اجراى بازى هایى مانند Injustice 2 و Destiny 2 نیز اثر گذار خواهد بود.

این آپدیت روى اجراى این بازى براى سیستم هایى که Destiny 2 را با کیفیت 4K و 1440p اجرا مى کنند نیز، تاثیر گذار خواهد بود. همچنین بعضى از باگ هایى که در این بازى کاربران را آزار مى دادند، با نصب این آپدیت رفع خواهند شد.

عنوان Battlefront II که دنباله اى بر قسمت اول این مجموعه که در سال 2015 میلادی عرضه شده بود، محسوب مى شود.‌ در هفته گذشته به مدت ساعت براى افرادى که از سرویس EA Access بهره مى برند، در دسترس بود.

این بازى به دلیل سیستم لوت باکس ها و پرداخت درون برنامه اى خود، انتقادهاى بسیارى از دنبال کنندگان بازى هاى ویدیویى را بر انگیخته است.

به روزرسانى 388.31 انویدیا، زمینه اجراى Battlefront II را روى کارت گرافیک GTX 1060 به صورت تمام اچ دى، GTX 1070 را براى رزولوشن 1440p و در نهایت GTX 1080 Ti براى اجراى 4K را فراهم خواهد کرد.

همچنین این آپدیت، مشکلات این بازى در اجرا با دایرکت ایکس ١٢ که در کارت گرافیک هاى سرى 500 و 600 این برند بوجود آمده بود را رفع خواهد کرد.

این آپدیت همچنین تاثیرات مستقیمى را روى اجراى بازى هایى مانند Destiny 2 خواهد گذاشت. اجراى این بازى تا 53 درصد در اجراى این بازى با کیفیت هاى 4K و 1440p تاثیر خواهد گذاشت.

همچنین انویدیا با عرضه 388.31، مشکلاتى را در برخى از کارت های گرافیک خود رفع کرده است. در لپ تاپ ها، مشکلاتى مانند پیدا کردن تمام اجزاى گرافیکى کارت گرافیگ GTX 1080 رفع شده است.

همچنین مشکلاتى که در نمایش سه بعدى ویدیوها که روى بخش کنترل پنل کارت هاى این کمپانى بوجود آمده بود، به طور کامل رفع شده است. البته انویدیا هنوز مشکلاتى که در بخش نرم افزارى سیستم خنک کننده کاربران ویندوز ١٠ که به این بخش دسترسى ندارند را، هنوز رفع نکرده است.

این به روزرسانى هم اکنون در سایت انویدیا و برنامه مخصوص کارت هاى گرافیک این کمپانى، در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی