ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بوت لودر برخی دستگاه های پیکسل 2 آنلاک نمی شود [بروزرسانی]

ظاهرا قرار نیست آب خوش از گلوی کاربران پیکسل 2 پایین برود چرا که گزارشات جدید حاکی از غیرقابل نفوذ بودن بوت لودر برخی از این موبایل ها است. اگرچه این باگ تاکنون به تعداد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۵

ظاهرا قرار نیست آب خوش از گلوی کاربران پیکسل 2 پایین برود چرا که گزارشات جدید حاکی از غیرقابل نفوذ بودن بوت لودر برخی از این موبایل ها است.

اگرچه این باگ تاکنون به تعداد اندکی از پیکسل ها محدود شده و در سری اکس ال مشاهده نشده اما خبر بد این است که این مشکل به نظر به سخت افزار دستگاه مربوط شده و ممکن است با آپدیت نرم افزاری قابل حل شدن نباشد.

این باگ جدید که در قالب کلید «OEM Unlock» در منوی تنظیمات توسعه دهنده ظاهر می شود مانع آنلاک کردن بوت لودر می شود. از طرف دیگر سیستم عامل این موبایل ها فارغ از متصل بودن یا نبودن دستگاه به اینترنت، از کاربر می خواهد به اینترنت متصل شده یا با ارائه دهنده سرویس تماس بگیرد.

گفتنی است صرف غیرقابل آنلاک بودن یک موبایل را نمی توان باگ به حساب آورد با این حال این مشکل تنها در برخی دستگاه های پیکسل 2 مشاهده شده و راه های ارائه شده در خود این دستگاه ها از قبیل اتصال به اینترنت هم نتواسته این مشکل را برطرف کند.

از طرف دیگر اغلب کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده اند کسانی هستند که سفارش آنها تا سه هفته به تاخیر افتاده است، همین مساله باعث شده شک و گمان هایی در مورد ارائه موبایل های با بوت لودر لاک «ورایزن» به این کاربران قوت بگیرد.

بروزرسانی ...

گوگل از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند خواسته است که موبایل را خود را به تنظیمات کارخانه بازیابی کرده و پس از بوت شدن به اینترنت متصل شوند تا امکان آنلاک کردن دستگاه فعال شود.

گفتنی است کاربران پیکسل 2 از موثر بودن این روش خبر داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Mahmood Hossini
    Mahmood Hossini | ۲ آذر ۱۳۹۶

    اینا چیه گوگل میزنه نکسوس برگرد مت الان یک نکسوس ۵ را از سال ۲۰۱۲ تا الان دارم همه چیزش عالی کار میکنه و سرعتش با پرچمدارای امروزی برابری میکنه خدایی اون کجا اینا کجان گوگل اگر میخواست خودش گوشی بزنه پس چرا احمق بازی دراورد و موتورولا را فروخت به لنوو بعدشم چرا اخه اچ تی سی و الجی که خودشون دچار هزارتا مشکلن گوشیا را بده فاکسگان بزنه یا شرکتای چینی دیگه گوشیای چینی دیدید این مشکلاتو داشته باشن اوپو میزو zte هواوی که کلاسش اونقدر رفته بالا که فکر نکنم برای گوگل کار کنه ول هستمد شرکتای چینی که نام نشون ندارن ولی کیفیت کارشون حرف نداره

  • Ardeshir Nahavandi Fard
    Ardeshir Nahavandi Fard | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    سنگر بگیرین یه موقع ما هم مبتلا نشیم!

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    سلام ای باگ اعظم ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی