ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وان پلاس 5T شرکت OnePlus
تکنولوژی

عملکرد دوربین دوگانه وان پلاس 5T با ارائه یک آپدیت بهبود می یابد

موبایل تازه وارد وان پلاس 5T گرچه از کیفیت بالایی برخوردار است، اما دوربین اصلی دوگانه آن کیفیتی که انتظارش می رفت را ارائه نداده. به همین دلیل کمپانی سازنده در صدد عرضه یک آپدیت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

موبایل تازه وارد وان پلاس 5T گرچه از کیفیت بالایی برخوردار است، اما دوربین اصلی دوگانه آن کیفیتی که انتظارش می رفت را ارائه نداده. به همین دلیل کمپانی سازنده در صدد عرضه یک آپدیت نرم افزاری برای رفع مشکل مذکور است.

طبق شنیده ها این آپدیت باعث می شود که عکس ها گرفته شده در نور کم محیط علاوه بر روشنایی کافی از وضوح و شفافیت مناسب برخوردار شوند. ضمن این که قرار است به لطف این به روز رسانی تصاویر سلفی گرفته شده توسط دوربین جلویی نیز طبیعی تر از قبل باشند.

علاوه بر این ها، قرار است ویژگی «beautification mode» غیر فعال شود و در عوض کاربران امکان فعال سازی مجدد آن در صورت تمایل را از طریق یک ژست حرکتی ساده داشته باشند.

لازم به یادآوری است که وان پلاس 5T از یک دوربین دوگانه در بدنی پشتی با دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. ویژگی برتر این دو لنز میزان گشادگی دیافراگم f/1.7 در آنهاست که روی کاغذ می بایست منجر به قدرت بالا در ثبت تصاویر در نور کم محیط شود. دوربین سلفی این موبایل نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

از یکی از سخنگویان کمپانی OnePlus در خصوص عدم تعبیه لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی پرچمدار جدید سوال شد که او در پاسخ اعلام داشت دلیل اصلی این مسئله افزایش ابعاد فیزیکی ماژول دوربین و برهم خوردن زیبایی بدنه در نمای پشتی موبایل بوده است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه آپدیت نرم افزاری برای موبایل وان پلاس 5T اعلام نشده، اما به طور حتم برای دریافت آن چندان منتظر نخواهید ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۳ آذر ۱۳۹۶

    alan age berid too digikala maaloone iphone x 64 gb 6 toman e, 256 esh 7 toman

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۳ آذر ۱۳۹۶

    @mohsen6099salehi apple hameja ye gheymate be joz iran dooste aziz iphone x ke tooye America 1000 dollar e age ba gheymat dollar i 4000 toman hm hesab konim 4 million valy alan too iran iphone x 7 toman e!!

  • Mohsen6099 Salehi
    Mohsen6099 Salehi | ۳ آذر ۱۳۹۶

    شرکتایی مثل سامسونگ و هواوی قیمت گوشی هاشون رو منطقه ای در نظر میگیرند مثلا تو ایران همیشه قیمت کمتری در نظر میگیرن تا جایی مثل اروپا گوشی میت ۱۰ که ۸۰۰ دلاره الان تو ایران ۲.۵ هست در حالی که دلار الان بالای ۴۰۰۰ تومن یعنی هواوی الان میت ۱۰ رو واسه ایران زیر ۶۰۰ دلار در نظر گرفته ولی شرمتی مثل اپل همه دنیا یه قیمته

  • علی موثق
    علی موثق | ۳ آذر ۱۳۹۶

    چرا گوشیای oneplus توی ایران این همه گرونه?

مطالب پیشنهادی