ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جمعه سیاه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Sonic The Hedgehog 2 Classic

به مناسب 25 سالگی عرضه قسمت دوم سونیک، کمپانی سگا چند روز پیش Sonic The Hedgehog 2 Classic را به سرویس Sega Forever خود اضافه کرد تا بازیکن ها بار دیگر کنترل این شخصیت دوست داشتنی را به عهده بگیرند. همانند قسمت اول، بازی به خوبی برای اسمارت فون ها بهینه شده و همچنین شاهد حضور مرحله هایی هستیم که در عنوان اصلی حضور نداشتند. اگر دوست دارید که با بقیه بازی های Sega Forever و عملکرد این سرویس آشنا شوید، مقاله «نگاهی به سرویس جدید سگا برای تلفن های هوشمند؛ موفقیت یا شکست؟» را از دست ندهید.

Battle Break - Multiplayer

بعد از سه ماه، بالاخره عنوان جدید کمپانی معروف مینی کلیپ، سازنده بازی های Soccer Stars و Archery Kings، به عرضه جهانی رسید. همانگونه که با معرفی نسخه بتا گفته بودیم، گیم پلی Battle Break مشابه عناوین BBTAN یا Ballz است. یعنی در بازی بلوک هایی وجود داشته و باید توپ را به سمت آن ها بفرستید. هر ضربه به جسم نیز برابر با کاهش عدد بلوک خواهد بود.

اما تفاوت بزرگ بازی با عناوین هم سبک، بخش چند نفره آن است. در Battle Break محیط و بلوک ها به دو قسمت تقسیم شده و بازیکن ها به صورت نوبتی توپ ها را پرتاب می کنند. در اینجا اگر توپ به بلوک های خودتان برخورد کند، از عدد آن ها کم می شود. در صورتی هم که به بلوک های حریف ضربه بزنید، رقم آن ها افزایش می یابد. گیم پلی آرکید Battle Break به خودی خود سرگرم کننده بوده و وجود بخش چند نفره باعث افزایش جذابیت بازی شده است.

Stickman Cross Golf Battle

  • ناشر: Djinnworks GmbH
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین و آفلاین است

این اولین بار نیست که آدمک ها چوب گلف دست می گیرند. آن ها قبلا با Super Stickman Golf نشان داده اند که گلف باز قهاری هستند اما تفاوت جدیدترین ساخته Djinnworks GmbH با این سری، تمرکز روی رقابت های دو نفره است. مشابه Stickman Skate Battle، در اینجا هم باید با استیکمن خود به مسابقه با یک بازیکن دیگر بروید. کسی که در کمترین ضربه بتواند توپ را درون سوراخ بیاندازد، برنده می شود. البته بازی دارای حالت آفلاین نیز هست و می توانید بدون نیاز به اینترنت توانایی های خود را به چالش کشید.

Music Puzzle

Music Puzzle را به راحتی می توانیم یکی از بهترین بازی های موبایل با محوریت موسیقی بنامیم. در همان چند دقیقه اولیه، بازی با ایده نابش توانست به راحتی جذب مان کند و شاید در حال حاضر تعداد مرحله ها کم باشند یا رابط کاربری در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد ولی هیچکدام از این ها نمی توانند مانع از اینکه یک تجربه فراموش نشدنی از ساخته TagWizz داشته باشید بشوند.

همانگونه که در اسکرین شات بالا میبینید، محیط به چهار قسمت تقسیم شده و هر قسمت مربوط به یک ساز است. حالا با گوش دادن هر کدام از نت ها، باید آن ها را جا به جا کرده و در جای درست قرار دهید. البته در اینجا سازنده قابلیت شنیدن آهنگ اصلی را هم فراهم کرده تا بازی بیش از اندازه سخت نشود. در نهایت Music Puzzle با ترکیب پازل و موسیقی توانسته یکی از سرگرم کننده ترین بازی های هفته لقب بگیرد.

Animal Crossing: Pocket Camp

نینتندو همانگونه که قول داده بود، سه بازی موبایل در سال 2017 منتشر کرد. ابتدا شاهد عرضه Super Mario Run بودیم و در فاصله چند ماه Fire Emblem Heroes انتشار یافت. حالا هم نوبت به Animal Crossing رسیده تا موفقیت های این شرکت ژاپنی در عرصه اپلیکیشن های اسمارت فون ها را افزایش دهد. همانند نسخه کنسولی، Pocket Camp یک شبیه ساز مزرعه داری است. می توانید دکوراسیون جایی که هستید را تغییر داده و با به دست آوردن آیتم های مختلف یا کاشتن گیاهان گوناگون، مزرعه خود را بزرگتر کنید و حیوانات بیشتری به سمت آن بکشانید.

Minion Shooter: Smash Anarchy

  • ناشر: Henrik Hakobyan
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [مارکت Apkpure]
  • بازی آفلاین است

Minion Shooter شاید از آن بازی های شوتر عمیقی که برای پیروزی در آن ها نیازمند استراتژی های فراوان باشید نباشد اما حداقل می تواند با المان های رنگارنگش به هدفی که خواسته برسد؛ ارائه یک تجربه فان و سرگرم کننده به بازیکن ها. در هر مرحله، یک اسلحه به دست گرفته و باید تا جایی که می توانید مانع رسیدن دشمنان به سمت خود شوید. برای شلیک روی صفحه کلیک کرده و اگر هم می خواهید جهت اسلحه را عوض کنید کافیست از قسمت چپ صفحه اصلی کمک بگیرید. وجود مرحله های فراوان، باس های گوناگون و گیم پلی روان از جمله دیگر نکات مثبت بازی است.

جمعه سیاه

تب و تاب جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی ما را هم گرفت. همانگونه که می دانید، در این روز فروشگاه های مختلف تخفیف های خوبی برای محصولات خود می زنند و کاربران با مراجعه با آن ها می توانند چیزهایی که می خواهند را با قیمت پایین تر از همیشه خریداری کنند. گوگل پلی هم یکی از همین فروشگاه ها بود که برای بعضی از اپلیکیشن های خود تخفیف های خوبی زد.

البته متاسفانه خیلی از بازی های تخفیف خورده قدیمی بوده و جای عناوین بزرگ جدیدی همانند Iron Marines یا Framed 2 خالی است. در هر صورت تصمیم گرفتیم آخرین سوژه هفت سنگ امروز را به جمعه سیاه اختصاص داده و نگاهی به بهترین عناوینی که گوگل پلی تخفیف زده بیاندازیم. بد نیست بدانید تقریبا تمام بازی ها حدود 80 درصد تخفیف خورده اند.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • حسین زارع
    حسین زارع | ۴ آذر ۱۳۹۶

    ما که گیر دادیم به همون فایر امبلم،بقیش واسه خودشون

  • احد وصال
    احد وصال | ۳ آذر ۱۳۹۶

    من زیاد اهل بازی نیستم .بخصوص اگه انلاین باشه.بیشتر بازی های ارکید و رکوردی و کم حجم رو بازی می کنم که همشون هم افلاین هستند ..ازبازی های بزرگ هم ..شاداو فایت دو ..موست وانتد ..فیفا 2014 و بدلند و چند نمونه دیگه هم افلاین هستند که بازی می کنم ..درسته اکثر بازی ها انلاین می شند ولی بازی افلاین خوب هم زیاد داریم..

  • hosss021
    hosss021 | ۳ آذر ۱۳۹۶

    احد وصال
    دقت کنی یکم میبینی تقریبا نود درصد بازی های امروزی انلاین هستند و این روند ادامه داره . دوره بازی های افلاین برای موبایل کم کم داره تموم میشه . تو سال 2017 منتظر بازی افلاین هستی واقعا خنده داره !!!

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۴ آذر ۱۳۹۶

      هیچ خنده دار نیست.خیلی از بازی هایی که آنلاین هستند فقط برای عدم هک شدن اینجوری طراحی میشن.اگه قرارباشه بازیا همه آنلاین بشن،منم قید گیمر بودنو میزنمو برمیگردم تگزاس?

  • احد وصال
    احد وصال | ۳ آذر ۱۳۹۶

    خوب نبودند بازی ها ..نود درصد هم که انلاین ..

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۳ آذر ۱۳۹۶

    همش شده بچه بازی یه بازی درست نمییاد که فراگیر بشه

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۳ آذر ۱۳۹۶

      سونیک و انیمال کراسینگ بچه بازین؟

      • hyhzo
        hyhzo | ۳ آذر ۱۳۹۶

        از نظر من اره

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۳ آذر ۱۳۹۶

      رو چه حسابی میگی بچه بازی،چون گرافیکشون فانتزیه؟والا من ترجیح میدم گرافیک بازی فانتزی باشه مثل بازیای نینتندو تا امثال آنچارتد که فقط تومب رایدر بزک دوزک شدستو از نظر نوآوری شرکتش تعطیله.

مطالب پیشنهادی