ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در پی جایگزین سامسونگ برای تولید نمایشگر OLED آیفون انعطاف پذیر است؟

در بهمن تا اسفند سال 95 بود که خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد اپل در پی شراکت با یکی از بزرگترین سازندگان پنل های نمایشگر OLED، کمپانی «BOE» است. علی رغم اینکه در حال حاضر BOE ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در بهمن تا اسفند سال 95 بود که خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد اپل در پی شراکت با یکی از بزرگترین سازندگان پنل های نمایشگر OLED، کمپانی «BOE» است. علی رغم اینکه در حال حاضر BOE سهم چندانی از بازار پنل های OLED را در اختیار ندارد، منابع کره ای گزارش داده اند که این شرکت قصد دارد در خطوط تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر و نیز تاشو مورد نیاز اپل سرمایه گذاری کند.

اپل پیشتر پتنت یک نمایشگر تاشو را ثبت کرده بود

شنیده می شود اپل در حال کار روی آیپدها و آیفون های با نمایشگر های تاشو و یا انعطاف پذیر است. انتظار می رود اپل در آیفون های سال آینده خود (احتمالاً با نام XI و XI Plus) از این نمایشگر ها بهره ببرد.  همچنین این شرکت ساکن کوپرتینو، پیش از این پتنت یک نمایشگر تاشو را در اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسانده بود.

لازم به ذکر است بر اساس گزارشات، BOE قصد دارد حدود نیمی از خطوط تولید خود را به نمایشگر های OELD تاشو و نیمی دیگر را به نمونه های انعطاف پذیر اختصاص دهد. بدین ترتیب این شرکت می تواند به رقیبی برای سامسونگ بدل شود. فراموش نکنیم که بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال توسعه پنل های OLED تاشو برای موبایل گلکسی اکس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۷ آذر ۱۳۹۶

    زرشک تا بیاد به چندینو چند سال تجربه سامسونگ دست پیدا کنه بازم سامسونگ کلی پیشرفت کرده مگه ال جی نبود با اینکه کلی تو بازار مطرحه ولی بازم نتونست به سامسونگ تو پنل گوشی برسه حالا این که جای خود دارد.

مطالب پیشنهادی