ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی کاربران از مشکل فوکوس دوربین گلکسی اس ۸ خبر می دهند

تعداد قابل توجهی از خریداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در حال ارائه گزارش هایی مبنی بر مشکل فوکوس دوربین های موبایل خود هستند. آن ها می گویند که چه از طریق اپلیکیشن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

تعداد قابل توجهی از خریداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در حال ارائه گزارش هایی مبنی بر مشکل فوکوس دوربین های موبایل خود هستند. آن ها می گویند که چه از طریق اپلیکیشن دوربین خودشان و چه از طریق اپلیکیشن های شخص ثالثی نظیر اسنپ چت، دوربین موبایل قادر به فوکوس روی سوژه نیست.

این مشکل حتی زمانی که بخواهید از فوکوس دستی نیز استفاده کنید باقی می ماند و منجر به تصاویر مات و تار می گردد. در ادامه دو نمونه از این تصاویر را مشاهده می کنید:

یک بخش مخصوص برای حل این باگ در انجمن رسمی سامسونگ از ماه ها پیش ایجاد شده اما تعداد گزارش ها اخیرا بسیار زیاد شده است. راه حلی که یکی از مدیران انجمن برای حل مشکل ارائه داده در تصویر زیر آمده است:

اگر هیچ یک از موارد فوق باعث برطرف شدن مشکل شما نشد، بهتر است سریعا موبایل خود را برای تعمیر به دست متخصصان شرکت برسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Amir ehsani moghadam
    Amir ehsani moghadam | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    این مشکل تو همه گوشی ها دیده نشده بلکه بعضی هاش مث گوشی من. خیلی درین مورد تو سایتای خارجی تحقیق کردم. با پاک کردن کش و ریست فکتوری و حتی آپدیت سیستم عامل ک الان اندروید 9 هس، مشکلم برطرف نشد. فقط دو تاه راه داره. وقتی دوربین تاره گوشی رو توی دستتون ب سمت بالا و پایین تند تند تکون بدین. البته دور از چشم بقیه ک مسخرتون نکنن. و دومی ضربه زدن با انگشت ب دوربین. ک من اولیو انجام میدم. مشکل نرم افزاری نیس. اگه بود با این همه آپدیتی ک رو گوشیم انجام دادم صد بار مشکل حل شده بود. خودم فک میکنم بعد این ک چند بار از دستم انداخته شد این مشکل شروع شد. ازونجایی ک با تکون دادن گوشی یا ضربه زدن بهش مشکل سریع حل میشه و دوباره بعد چند ساعت بروز میده امکانش هس که دوربین از جاش یکم جابهجا شده حتما

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    منم گوشی زد تی ای دارم اینجوری میشه تکون می دم عادی میشه

  • Marshall
    Marshall | ۹ آذر ۱۳۹۶

    من خوشبختانه چنین مشکلی رو نداشتم با S8 ام با وجود دو ماه و خورده ای.

  • پوربا توکلی
    پوربا توکلی | ۹ آذر ۱۳۹۶

    این مشکلو منم دارم بعضی اوقات دوربین مات میشه ولی هر دفعه با تکون دادن شدید گوشی یا یه ضربه به کناره های گوشی رفع شده. واحد پشتیبانیم نظر خاصی نداشت و گفت دوربینو ری استارت کنید فقط. امیدوارم راهکاری پیدا بشه واسش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی