ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی اخیر گلکسی اس 8، قابلیت شارژ سریع را در برخی موبایل ها از کار می اندازد

به نظر می رسد که به روزرسانی اخیر موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، سبب بروز اختلال در کارکرد برخی از دیوایس های این خانواده شده است. مشکل ظاهراً از به روزرسانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد که به روزرسانی اخیر موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، سبب بروز اختلال در کارکرد برخی از دیوایس های این خانواده شده است. مشکل ظاهراً از به روزرسانی نرم افزاری ماه گذشته نشئت می گیرد که پچ امنیتی اکتبر اندروید را نیز شامل می شد و قابلیت شارژ سریع را روی برخی از دیوایس های اس 8 از کار انداخته است.

همانطور که می توان انتظار داشت، کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند در حال مطرح کردن آن در سراسر اینترنت هستند. تا به این لحظه، کاربران شبکه اجتماعی توییتر و نیز فروم رسمی سامسونگ دست به کار شده اند و در حال بیان مشکلات به وجود آمده هستند.

کاربران می گویند که دیوایس هایشان حالا به 5 الی 6 ساعت زمان نیاز دارند تا کاملاً شارژ شوند. از طرف دیگر، یکی از کاربران می گوید که تنظیمات مربوط به شارژ سریع را در موبایل خود بررسی کرده و متوجه شده که علی رغم فعال بودن آن، دستگاه به صورت سریع شارژ نمی شود.

در نهایت گفتنی است که شارژ معمولی کماکان به درستی کار می کند اما طبیعی است که مردم از مدت زمان شش ساعته شارژ دستگاه خود ناامید باشند. خوشبختانه این مشکل، آنقدرها فراگیر نیست و انتظار می رود که سامسونگ هرچه زودتر آن را برطرف کند. تا به این لحظه سامسونگ نسبت به بروز باگ در موبایل خود ابراز آگاهی نکرده اما در صورت انتشار اخبار تکمیلی، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • fardan
    fardan | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    ناراحت نشو عزیزم الان گوشی که تو دستت هست هم با دلال بازی دستت رسیده.

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    ضمنا "عرفان"

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    هه...همین که‌گوشی میفروشی مشخص شد با کی دارم حرف میزنم مرسی روشن کردی منو توقع تفکر از یه دلال بازاری ندارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی