ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جانی آیو طراحی آیفون 7
تکنولوژی

جانی آیو از طراحی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس راضی نیست

چه می شود اگر یک آشپز به خاطر طعم نه چندان خوش غذایش حاضر به چشیدن آن نباشد؟ این همان حالتی است که برای جانی آیو طراح آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به وجود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

چه می شود اگر یک آشپز به خاطر طعم نه چندان خوش غذایش حاضر به چشیدن آن نباشد؟ این همان حالتی است که برای جانی آیو طراح آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به وجود آمده.

طراح ارشد محصولات اپل به تازگی در مصاحبه با مجله Smithsonian درباره آیفون های سال ۲۰۱۶ گفته: «حالا که به آنها نگاه می کنم به نظرم می آید مجموعه از قطعات منفصل درون یک محفظه جای گرفته است.»

البته به طور حتم این برداشت حالا که محصولی زیبا چون آیفون 10 از زیر دست تیم تحت مدیریت آیو خارج شده به وجود آمده است. آیو آیفون جدید را حقیقتاً می ستاید و می گوید: «این همان چیزی است که ما سال ها آرزویش را داشتیم.»

او همچنین اعتراف می کند بیش از سه سال به طول انجامید تا متخصصان اپل بتوانند طراحی بسیار پیچیده چیپست A11 Bionic را به سرانجام برسانند. آیو تصریح دارد که طراحان از همان ابتدا برنامه ای برای تعبیه سنسور اثر انگشت در آیفون X نداشته اند. بنابراین او تمام شایعات در خصوص شکست اپل در خصوص جای دادن سنسور مذکور در زیر نمایشگر را رد می کند.

طراح ارشد محصولات اپل باور دارد که نمایشگر بدون حاشیه آیفون جدید همان چیزی است که یک موبایل هوشمند باید واجد آن باشد. او سال گذشته نیز گفته بود که آرزو دارد روزی آیفونی طراحی کند که شبیه قطعه ای صاف و یکدست از شیشه باشد. آیو باور دارد آیفون X قدمی دیگر در تحقق همین رویاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حجازی
    حجازی | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    ایفون x, مسخره ترین حاشیه ممکن توی گوشیارو داره اونوقت سه سال هم صرف کردن براش.. خخخخخفقط بلدن صورت مسئله رو پاک کنن. حیف استیو نیستی ببینی دارن چیکار میکنن..

  • رضا حسنی
    رضا حسنی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    دروغ میگه مث سسسسس..... مااااست.....------>>>>>>>> . آیو تصریح دارد که طراحان از همان ابتدا برنامه ای برای تعبیه سنسور اثر انگشت در آیفون X نداشته اند. بنابراین او تمام شایعات در خصوص شکست اپل در خصوص جای دادن سنسور مذکور در زیر نمایشگر را رد می کند.

  • sina
    sina | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    اونوقت چه فرق چشمگیری بین سری ۷ با ۸ هست؟

  • Shahla Moradi
    Shahla Moradi | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    https://www.zoomit.ir/galaxy-note-8-campaign/?code=6487C098
    نوت 8 برنده شو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی