ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوقلوهایی که با خرید بیت کوین میلیاردر شدند

همانطور که می دانید ارزش بیت کوین در سال های گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده و حالا بسیاری از افرادی که چند سال پیش در این معدن ارزشمند سرمایه گذاری کرده اند، دارایی هنگفتی را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

همانطور که می دانید ارزش بیت کوین در سال های گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده و حالا بسیاری از افرادی که چند سال پیش در این معدن ارزشمند سرمایه گذاری کرده اند، دارایی هنگفتی را به هم زده اند.

در این میان نخستین کسانی که از طریق سرمایه گذاری روی ارزهای رمز پایه میلیاردر شده اند، برادران دوقلوی کمرون و تایلر وینکلوس هستند.

جالب این جاست که آنها سرمایه ابتدایی خود را که 65 میلیون دلار بود، در سال 2008 و از طریق شکایت از مارک زاکربرگ به خاطر سرقت ایده راه اندازی فیسبوک به دست آوردند.آنها چهار سال قبل 11 میلیون دلار از این سرمایه را صرف خرید بیت کوین 110 دلاری کردند و حالا به لطف افزایش 10 هزار درصدی ارزش بیت کوین، سرمایه آنها به یک میلیارد دلار رسیده است.

تایلر وینکلوس سال گذشته در مصاحبه با نشریه «تلگراف» تاکید کرده بود که بیت کوین نسخه ای بهتر از طلاست و به نظر می رسد که نظر وی درست باشد چرا که ارزش آن در ماه های اخیر شاهد رشد چند هزار دلاری بوده است.

برخی کارشناسان عقیده دارند که این دو برادر با هدف راه اندازی یک مرکز داد و ستد بیت کوین سرمایه خود را طی چهار سال در این ارز دیجیتالی حفظ کرده اند اما برادران وینکلوس این نظر را تائید نمی کنند.

تعداد افرادی که ارزش دارایی بیت کوین آنها به یک میلیارد دلار می رسد، از انگشتان دست فراتر نمی رود و یکی از آنها مخترع مرموز این ارز رمزپایه با نام مستعار «ساتوشی ناکاموتو» است که تاکنون هویت واقعی وی مخفی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    چیزی نیست بیان یه اختلاس توی ایران بکنن ۲برابر این گیرشون میاد نیازیم نیست ۳سال پول بخابونن

  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    خوش شانسی کامل تو زندگی اینجوری پول دست باشه یک چیزی اول کارش باشه

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    آخ قلبم...

  • filiky
    filiky | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    :lg: :microsoft: :google: :apple: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi:

مطالب پیشنهادی