ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازگشت پس از یک سال سکوت؛ نسخه جدید VLC Player برای اندروید منتشر شد

اعضای تیم Videolabs، سازنده مدیا پلیر مشهور VLC، بالاخره بعد از یک سال سکوت خود را با انتشار یک به‌روزرسانی مهم برای این اپلیکیشن شکستند. این به‌روزرسانی برای نسخه اندروید VLC منتشر شده و می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۲

اعضای تیم Videolabs، سازنده مدیا پلیر مشهور VLC، بالاخره بعد از یک سال سکوت خود را با انتشار یک به‌روزرسانی مهم برای این اپلیکیشن شکستند. این به‌روزرسانی برای نسخه اندروید VLC منتشر شده و می توانید همین حالا آن را از گوگل پلی دریافت کنید.

برای شروع، VLC 2.5 پشتیبانی از Android Auto و ویدیوهای 360 درجه را به قابلیت هایش اضافه کرده. مضاف بر این اگر از کاربران اندروید اوریو باشید، حالا امکان استفاده از حالت تصویر در تصویر (PiP) را نیز خواهید داشت.

اما در کنار این قابلیت ها پشتیبانی از حالت های روز/شب و اکولایزر قابل شخصی سازی هم به VLC اضافه شده اند. همچنین حالا می توانید با ژست حرکتی جدید دابل تپ روی لبه های صفحه، ویدیوها را ده ثانیه به جلو ببرید.

از دیگر تغییرات VLC Player برای اندروید نیز می توان به مکانیزم جستجوی جدید و تعامل آن با دستیار گوگل ناو اشاره کرد، ضمن این که رابط کاربری هم مطابق استانداردهای زبان طراحی متریال دستخوش تغییرات مثبتی شده است.

آخرین نسخه VLC Player برای اندروید از نظر عملکرد فنی هم بهینه سازی شده و حالا سریع تر از همیشه در دیوایس های شما اجرا می شود. برای دریافت این نسخه می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی