ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های سال 2018 شیائومی، از قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی برخوردار هستند

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً در کنفرانس جهانی اینترنت 2017 واقع در چین شرکت کرده و تایید نموده که حداقل تعدادی از موبایل های هوشمند سال 2018 این کمپانی، از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً در کنفرانس جهانی اینترنت 2017 واقع در چین شرکت کرده و تایید نموده که حداقل تعدادی از موبایل های هوشمند سال 2018 این کمپانی، از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی بهره مند خواهد بود. در حالی که برای مثال به هیچ موبایل مشخصی اشاره نشده، این احتمال وجود دارد شیائومی می 7 که به اسنپدراگون 845 مجهز می شود، نخستین دیوایس با چنین قابلیت هایی باشد.

اوایل امسال بود که شیائومی به حوزه هوش مصنوعی علاقه نشان داد و اسپیکر 45 دلاری Mi AI را عرضه کرد. با این همه سال بعد، سالی مهم برای کمپانی چینی به شمار می رود و شیائومی قصد دارد تکنولوژی های هوش مصنوعی را به گستره وسیع تری از محصولاتش، از جمله موبایل های هوشمند بیاورد.

مدیرعامل شیائومی اگرچه هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه نخستین دیوایس بهره مند از این تکنولوژی ها به میان نیاورده، اما می گوید که تمام این دستگاه ها ارزش صبر کردن را دارند. همانطور که بالاتر گفته شد تا به اینجای کار، شیائومی می 7 محتمل ترین گزینه به شمار می رود؛ موبایلی که علاوه بر چیپست پرچمدار کوالکام، از 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.

در گزارش های قبلی آمده که شیائومی می 7، در ماه فوریه سال آتی میلادی رونمایی می شود؛ در این صورت، پرچمدار تازه شیائومی نه تنها نخستین موبایل کمپانی چینی است از که تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی بهره مند می شود، بلکه یکی از اولین موبایل هایی نیز خواهد بود که اسنپدراگون 845 را در خود جای می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alizesta
    alizesta | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    دمش گرم ناموسا رو دست نداره

مطالب پیشنهادی