ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی موبایل های سال ۲۰۱۸ سونی
تکنولوژی

انتشار رندرهایی از طراحی احتمالی دو موبایل جدید از سونی

آن طور که از شواهد امر بر می آید، شرکت سونی بالاخره قصد دارد در سال آینده تغییری اساسی در طراحی ظاهری موبایل هایش اعمال کند. شاهد این مدعا نیز انتشار رندرهایی منتسب به دو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

آن طور که از شواهد امر بر می آید، شرکت سونی بالاخره قصد دارد در سال آینده تغییری اساسی در طراحی ظاهری موبایل هایش اعمال کند. شاهد این مدعا نیز انتشار رندرهایی منتسب به دو موبایل جدید این شرکت در سال آینده است.

وبسایت گرجستانی «Vortex.ge» به تازگی تصاویری مفهومی از دو موبایل با برند سونی را منتشر ساخته و مدعی شده که یکی از این موبایل ها قرار است جانشین پرچمدار فعلی سونی یعنی اکسپریا XZ پرمیوم شود، در حالی که دیگری به عنوان یک میان رده در سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد.

وبسایت مذکور می گوید که این رندرها بر اساس طرح های اولیه طراحان سونی تولید شده اند و به وضوح تمایل طراحان را به مد این زوها یعنی نمایشگر بدون حاشیه نشان می دهند. ظاهراً آن بدنه ای که گوشه های آن تیزتر است و بدنه پشتی اش از فلز (یا شیشه) براق شکل یافته، همان پرچمدار جدید سونی در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

از دیگر مشخصات منتسب به تلفن هوشمند مورد بحث نیز می توان به اسپیکرهای دوگانه در جلو و دوربین دوگانه در بدنه پشت اشاره کرد. ضمناً یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن نامعلوم در نمای جلو و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دل آن جای خواهند گرفت. ضمن این که شاید سونی بتواند نخستین موبایل دنیا با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر را تولید نماید.

اطلاعات ما در خصوص موبایل میان رده سونی از این هم کمتر است و تنها نمایی از طراحی آن را در اختیار داریم. گوشه های نسبتاً گرد و محل قرارگیری لنز دوگانه دوربین، نمای پشتی تلفن هوشمند مورد بحث را تا حدودی شبیه آیفون های اپل کرده است.

در آخر می بایست یادآور شد که هنوز نمی توان صحت هیچ کدام از تصاویر و اطلاعات منتشر شده را تایید نمود، گرچه به طور قطع در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    دل منو بردی ??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی