ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشنال جئوگرافیک برترین عکس های سال ۲۰۱۷ را انتخاب کرد

کمتر از یک ماه دیگر تا پایان سال جاری میلادی و آغاز سال ۲۰۱۸ باقی مانده و به همین مناسبت وبسایت نشنال جئوگرافیک بر آن شده تا ۵۷ عکس برگزیده را از میان دو میلیون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمتر از یک ماه دیگر تا پایان سال جاری میلادی و آغاز سال ۲۰۱۸ باقی مانده و به همین مناسبت وبسایت نشنال جئوگرافیک بر آن شده تا ۵۷ عکس برگزیده را از میان دو میلیون اثر متعلق به بیش از ۸۸ عکاس انتخاب نماید.

در ادامه برخی از این تصاویر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اضافه کنیم که در صورت تمایل برای مشاهده همه آثار منتخب می توانید به وبسایت نشنال جئوگرافیک مراجعه نمایید.

زمان غذا دادن به بچه فیل ها در پناهگاه Reteti Elephant در شمال کنیاست. نیروهای انسانی این مرکز که کارش را سال گذشته آغاز کرده، بومی های منطقه هستند و هدفشان باز گرداندن بچه فیل ها به حیات وحش است.
در این تصویر یک تمساح تقریبا چهار متر و نیمی را مشاهده می کنید که توسط دو شکارچی در شمال استرالیا کشته شده است.
دختر هفت ساله ای به نام تانیا لوپز که با گربه خود در اتاقی که دیوارهایش به خاطر آتش سوزی سیاه شده است بازی می کند.
در این تصویر مردی را می بنید که از یک طناب ۳۰ متری بالا می رود تا به اندوخته ای عظیم از عسل دسترسی پیدا کند. دودی که از گیاهان پایین وی در هوا پراکنده شده زنبورها را در محیط پراکنده می کند و به احتمال زیاد از تعداد نیش هایی که ممکن است این فرد دریافت کند می کاهد.
تعدادی از پنگوئن ها را مشاهده می کنید که در جستجوی غذا راهی اقیانوس شده اند. تکه های قهوه ای رنگ بالای سر آنها نیز میکرواورگانیزهایی هستند که خود را به یخ های قطبی می چسبانند و در بهار شروع به فتوسنتز می کنند.
یکی از بومیان منطقه به نام رز دنا را مشاهده میکنید که یک ماه بعد از توفان متیو در اکتبر ۲۰۱۶ مشغول پاکسازی بقایای توفان از خانه اش در کوه های جنوب هایتی است.
آنجلیتو لوسیانو ۴۱ ساله از اعضای انجمن داوطلبان محلی بود که به پلیس در یکی از عملیات ها علیه قاچاقچیان کمک کرده بود و حالا آنطور که خود پلیس گفته در درگیری با این افراد جانش را از دست داده است.
حمید ۱۶ ساله را مشاهده می کنید که در منطقه ای خالی از سکنه در نزدیکی سید مشغول طبخ غذاست. یونیسف ابراز میدواری کرده که بچه هایی مانند او بالاخره بتوانند در صربستان پناهندگی بگیرند.
یکی از استادیوم های بازی های ویدیویی در سئول را مشاهده می کنید که بابت هر ساعت یک دلار از کاربران می گیرند و برخی از آنها به صورت ۲۴ ساعته باز هستند. اندکی بعد از آنکه اینترنت پرسرعت کره جنوبی با کمترین قیمت در اختیار شهروندانش قرار گرفت بسیاری از مردم این کشور روانه این استادیوم ها شدند.
هجوم کرم های شبتاب در منطقه حفاظت شده سانتا کلارا
کالین مرداک که جمعیت گوزن ها در جنگل Reraig را مدیریت می کند مشغول غذا دادن به تعدادی از آنهاست.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Dogtor Tohi
    Dogtor Tohi | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    فقط اون گوزن و بچه فیلا و زنبور و سئول =)

    • Mehdi Rahimi
      Mehdi Rahimi | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

      خوب اینا که گفتی تقریبا میشه همشون که ? ? ? ?

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    واقعا به عکاس های که این عکس ها رو خلق کردن حسودبم شد

  • ami_ald
    ami_ald | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    عکسا یه جورایی با روح و روان ادم بازی میکنه خیلی قشنگ هستن?

مطالب پیشنهادی