ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکذیب تلویحی بنزین 1500 تومانی توسط وزیر نفت؛ قیمت جدید بنزین در بودجه 97 دیده شده است

برخلاف شایعات چند ساعت اخیر در فضای مجازی، به نظر می رسد هنوز تصمیم دقیقی در مورد میزان و زمان افزایش قیمت بنزین و گازوییل گرفته نشده است و از این رو در برخی خبرها ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

برخلاف شایعات چند ساعت اخیر در فضای مجازی، به نظر می رسد هنوز تصمیم دقیقی در مورد میزان و زمان افزایش قیمت بنزین و گازوییل گرفته نشده است و از این رو در برخی خبرها افزایش قیمت بنزین از دی ماه، کذب محض خوانده شده است.

اما در مقابل بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت کشورمان در تازه ترین اظهارات، افزایش قیمت سوخت را تکذیب نکرده است و از پیش بینی شدن افزایش قیمت بنزین در بودجه سال 97 خبر داده است.

البته به گفته ایشان میزان افزایش پس از جمع بندی دولت به نظر مجلس نیز ارتباط دارد و هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

در شایعات چند ساعت گذشته دو نرخ 1500 و 1200 تومن به ازای قیمت هر لیتر بنزین بسیار تکرار شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم، افزایش 50 درصدی و فروش بنزین به قیمت 1500 تومان کمی بعید به نظر می رسد.

از سوی دیگر با توجه به پیش بینی افزایش نرخ عوارض خروج از کشور در بودجه 97 که ارقامی از 220 تا 440 هزار تومان را شامل می شود، می توان گفت که پس از افزایش قیمت بنزین، هر نوع سفر اعم از داخلی یا خارجی در کشور گران تر خواهد شد و همین مسئله به نارضایتی جمعی از شرایط اقتصادی دامن زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • silent_eagle
    silent_eagle | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    نه آینده ای داریم ، نه حقوقی ، نه رفاهی ، نه هیچی
    خدایا فقط یه عده جوون خسته ایم
    یه نگاهی هم بنداز بهمون بد نیست

  • .
    . | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    خدا لعنتشون کنه
    چقد ساده ایم ما اول میان میگن 1500 بعد که ذهن مردم واسش آماده شد میگن نه 1200 یا 1300 آخرش هم همین کارو میکنن دیگه صبر آدم حدی داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی