ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نیرو برمی خیزد؛ با بهترین بازی های استاروارز روی موبایل آشنا شوید

این روزها و با اکران جدیدترین قسمت سری فیلم های استاروارز با نام «آخرین جدای» (The Last Jedi) تب و تاب هواداران این مجموعه دوباره بالا گرفته است. به خصوص که نقدهای آخرین جدای به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

این روزها و با اکران جدیدترین قسمت سری فیلم های استاروارز با نام «آخرین جدای» (The Last Jedi) تب و تاب هواداران این مجموعه دوباره بالا گرفته است. به خصوص که نقدهای آخرین جدای به شدت مثبت بوده و به اعتقاد بعضی منتقدان با بهترین فیلم سری بعد از سه گانه اصلی رو به رو هستیم.

به مناسبت اکران جدیدترین قسمت استاروارز و هیاهوی پیرامون آن، تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین بازی های این مجموعه روی موبایل بیاندازیم. بنابراین اگر از طرفداران استاروارز هستید و می خواهید تا زمان دیدن آخرین جدای خودتان را سرگرم دنیای این سری کنید، تا پایان با ما همراه باشید.

Star Wars: Galaxy of Heroes

محبوبیت خیلی زیاد Star Wars: Galaxy of Heroes به کاراکترهای فراوان آن باز می گردد. بازی بیشتر از هر عنوان استاروارز دیگری از این دنیا شخصیت دارد و در واقع یکی از مهمترین محرک ها برای ادامه ساخته Capital Games نیز جمع آوری همین قهرمانان و ضدقهرمانان است. در این عنوان نقش آفرینی بازیکن باید از بین کاراکترهای دنیای استاروارز، تیم رویایی خود را ساخته و به مبارزاتی نوبتی با بقیه برود. قابلیت ارتقا شخصیت ها، قدرت های ویژه هر کدام از آن ها و البته قابلیت نبرد با بازیکن ها از دیگر ویژگی های مثبت Galaxy of Heroes به شمار می روند.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی

Star Wars: Knights of the Old Republic

شاید Galaxy of Heroes محبوب ترین استاروارز روی موبایل باشد ولی وقتی که لقب «بهترین» به میان می آید انتخاب عنوانی به جز Knights of the Old Republic از گناهان کبیره به حساب می آید. بازی داستان چهارهزار سال قبل از تاسیس حکومت استبدادی امپراتوری کهکشان را روایت می کند. زمانی که شورش عظیمی علیه جمهوری شکل گرفته و خیلی از جدای ها از پای در آمده اند. بنابراین باید شخصیت خود را ساخته، آن را قدرتمند کرده و به نبرد با دشمنان بپردازید. بد نیست بدانید نسخه دوم این عنوان نقش آفرینی در انحصار iOS است.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی

Star Wars: Rivals

اما اگر از عناوین نقش آفرینی خوش تان نمی آید و دوست دارید یک تجربه اکشن تر از دنیای استاروارز داشته باشید بهترین گزینه ممکن همین Star Wars: Rivals است. بازی عنوانی تیراندازی با محوریت کاورگیری بوده و در آن باید دشمنان گوناگون دنیای جنگ ستارگان به مبارزه می پردازید. به عبارت دیگر مشابه عنوان معروف Cover Fire نمی توانید آزادانه به مکان های مختلف بروید و تنها قابلیت حرکت بین کاورها را دارید. البته بازی دارای قسمت مبارزات تن به تن هم است که با آن می توانید به مصاق بقیه بازیکن ها بروید.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی

LEGO Star Wars: The Force Awakens

از بهترین های یک فرنچایز معروف بنویسیم و نامی از لگوها نبریم؟ The Force Awakens که یکی از بهترین عناوین استاروارزها به حساب می آید، توانسته با ترکیب شوخی های همیشگی دنیای این مجموعه و البته گیم پلی جالب لگوهای قبلی یک تجربه جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد. بازی بیش از 200 شخصیت داشته و با هر کدام از آن ها که خواستید می توانید به ماجراجویی اکشن خود دهید. دیگر نکته مثبت The Force Awakens نسبت به بقیه عناوین استاروارز این است که صداپیشگان اصلی فیلم در بازی نیز حضور دارند.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی

Angry Birds Star Wars II

Angry Birds Star Wars II با وجود اینکه بیشتر لباس شخصیت های این مجموعه را به تن پرندگان خشمگین کند اما در هر صورت به خاطر ترکیب جالب دنیای استاروارز و انگری بردز می تواند یک تجربه سرگرم کننده به علاقه مندان این دو سری ارائه بدهد. مکانیزم های گیم پلی بازی مشابه گذشته بوده و این بار هم با پرتاب پرندگان به سمت خوک ها باید رکورد بزنید. البته تفاوت انگری بردز استاروارز با دیگر عناوین انگری بردز در اینجاست که برای اولین بار در این عنوان می توانید نقش خوک ها را نیز ایفا کنید.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی -دانلود از ویندوز استور

Star Wars Force Arena

تمام آنچه که خوبان دارند را Star Wars Force Arena یک جا دارد. در بازی همانند عناوین سبک MOBA محیط به دو منطقه تقسیم شده و حالا بازیکن ها با حمله به منطقه رو به رویی باید آن را نابود کنند. اما چگونگی حمله نیروها با بازی های MOBA متفاوت است. در اینجا می توانید با کارت ها نیرو هایتان را انتخاب کرده و آن ها را به مبارزه بفرستید. هر نبرد نیز سه دقیقه به طول می انجامد. به بیان دیگر گیم پلی Star Wars Force Arena ترکیبی از کلش رویال و وین گلوری به حساب می آید.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    چرا به آفلاین یا آنلاین بودن بازی ها اشاره نشده؟!

    • nhho
      nhho | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

      همینطورم به میزان قدرت وسخت افزارورم موردنیازبرای اجرای بازی هادرگوشی؟؟

مطالب پیشنهادی