ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت، لزوم طراحی تاشو را توضیح می‌دهد

هفته‌ی گذشته‌ اطلاعاتی از یک گجت تاشو منتشر شد که احتمالاً قرار است سال آینده بعنوان قسمتی از محصولات گروه سرفس مايکروسافت عرضه گردد. از آنجایی که این گجت قابلیت‌ها و اندازه‌‌ای نظیر تلفن‌های همراه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۱

هفته‌ی گذشته‌ اطلاعاتی از یک گجت تاشو منتشر شد که احتمالاً قرار است سال آینده بعنوان قسمتی از محصولات گروه سرفس مایکروسافت عرضه گردد. از آنجایی که این گجت قابلیت‌ها و اندازه‌‌ای نظیر تلفن‌های همراه دارد هنوز معلوم نیست مایکروسافت آن را چه خواهد نامید. اما حالا می‌توان با مطالعه‌ی پتنت ثبت شده در سازمان جهانی مالکیت فکری، متوجه سیاست‌های این شرکت شده و گمان برد که پتنت ثبت شده برای سری تاشو آندرومدا باشد.

طرح‌های موجود در این پتنت، از وجود یک لولای ۳۶۰ درجه‌ در دستگاه آندرومدا‌ی مایکروسافت خبر می‌دهد.

پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت

با انتشار این پتنت، شرکت مایکروسافت توضیح می دهد که برای کوچک کردن موبایل‌های آینده باید از طراحی تاشو بهره گرفت. امروزه با بزرگتر شدن اندازه‌ی نمایشگرها، کل بدنه‌ی یک موبایل را صفحه‌های نمایش آن تشکیل می‌دهد. به گفته‌ی شرکت مایکروسافت برای آن که بتوان اندازه نمایشگر را افزایش داد باید از طراحی تاشو بهره گرفت تا اندازه‌ی تلفن همراه را کوچک نگه داشته و آن را قابل حمل حفظ نمود.

پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت

در حالی که این دستگاه‌ها برای استفاده‌ی کاربران تجاری طراحی شده است باید دید که عکس العمل عموم مردم به آنها چه خواهد بود؟ البته پاسخ به این سوال تا حدی به قیمت و مشخصات فنی موبایل یاد شده بستگی دارد. سال گذشته متوجه شدیم که اگر یک محصول بتواند کاربران را به وجد بیاورد پرداخت قیمتی ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر برای آنها آسان خواهد بود. به همین دلیل هدف اصلی مایکروسافت می‌تواند تحریک عموم کاربران به خرید چنین گجت‌های تاشویی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی