ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزان فروش های موبایل های نوکیا رو به افزایش است

گزارش های موسسات تحقیقاتی مختلف حاکی از استقبال خریدران از موبایل های ساده HMD Global، سازنده موبایل های تحت برند نوکیا و شروع موفق موبایل های اندروید این کمپانی است. اگرچه در گزارش های رسمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۸

گزارش های موسسات تحقیقاتی مختلف حاکی از استقبال خریدران از موبایل های ساده HMD Global، سازنده موبایل های تحت برند نوکیا و شروع موفق موبایل های اندروید این کمپانی است.

اگرچه در گزارش های رسمی به میزان دقیق فروش این محصولات اشاره نشده اما موسسه تحقیقاتی «Counterpoint Research» مدعی شده که HMD در سه ماه سوم سال 2017 در جایگاه هشتم برترین تولیدکنندگان موبایل قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش HMD در تابستان سال جاری 2.8 میلیون اسمارت فون و 13.5 میلیون موبایل ساده را با برند نوکیا به فروش رسانده است.

با توجه به این آمار می توان نتیجه گرفت که موبایل های ساده HMD در رده سوم و اسمارت فون های این کمپانی در رده شانزدهم پرفروش ترین موبایل ها قرار دارند. موبایل های نوکیااین در حالی است که میزان فروش تلفن های هوشمند نوکیا در نیمه اول سال 2017 حدود 1.5 میلیون دستگاه بوده و عرضه 2.8 میلیون اسمارت فون در سه ماه را می توان گام بلندی در جلب نظر خریداران به حساب آورد.

در گزارش دیگری از «Digitimes» نیز تاکید شده که به لطف افزایش فروش محصولات HMD سفارشات این کمپانی به فاکسکان که تامین کننده اصلی آن محسوب می شود نیز افزایش پیدا کرده است. در این گزارش پیش بینی شده که این سفارشات در سه ماهه پایانی سال جاری نیز به قوت خود باقی خواهند ماند.

موسسات معتبر دیگری مانند «Strategy Analytics» نیز استراتژی HMD را برای سرمایه گذاری بر موبایل های نوکیا موفق ارزیابی کرده و از فروش بالای محصولات این کمپانی در سال آتی خبر داده اند.

علاوه بر این در لیستی که گوگل از 10 محصول الکترونیکی با بیشترین میزان جستجو منتشر کرده نوکیا 3310 جدید در جایگاه ششم و نوکیا 6 در رده دهم به چشم می خورد، که حاکی از توجه کاربران به محصولات HMD است.

از آنجایی که سه ماهه پایانی 2017 فصل تعطیلات محسوب شده و کمپانی های مختلف خود را برای فروش بالا آماده می کنند، احتمالا فروش محصولات HMD کماکان افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Amirali
    Amirali | ۹ دی ۱۳۹۶

    جاش خالی بود

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ دی ۱۳۹۶

    coming back
    ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی