ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورژن نهایی اندروید 8.0 اوریو بالاخره به موبایل های گلکسی اس 8 می آید

کمپانی سامسونگ مدتی است که به دارندگان موبایل های هوشمند خود اجازه می دهد تا نسخه بتای اندروید 8 اوریو را دریافت کرده و پیش از عرضه عمومی، به آزمایش آن بپردازند. در آخرین خبری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

کمپانی سامسونگ مدتی است که به دارندگان موبایل های هوشمند خود اجازه می دهد تا نسخه بتای اندروید 8 اوریو را دریافت کرده و پیش از عرضه عمومی، به آزمایش آن بپردازند. در آخرین خبری که درباره برنامه بتای سامسونگ شنیدیم، دارندگان موبایل های خانواده گلکسی اس 8 پنجمین به روزرسانی بتا را دریافت کردند که مشکلات ریز و درشت را برطرف می ساخت.

اما حالا به نظر می رسد که سامسونگ برای عرضه به روزرسانی اندروید روی مدل های مختلف گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آماده شده است. به تازگی لیستی از جوازهای مدل های مختلف این خانواده پرچمداران در فضای مجازی رویت شده که ورژن های گوناگون رو تحت پوشش قرار می دهد.

لیست نسخه های مختلف گلکسی اس 8 که اندروید 8 اوریو را دریافت می کنند

در میان ورژن های ذکر شده، شماره مدل نسخه های مربوط به اروپا، آسیا (هند و سنگاپور)، کره و مدل بین المللی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به چشم می خورد و اگر گزارش ها صحت داشته باشند، به روزرسانی رسمی اندروید 8 اوریو، تا پایان ژانویه به دست دارندگان این موبایل ها می رسد.

در خبری دیگر نیز سامسونگ اعلام کرده که فاز بتای اندروید اوریو به صورت رسمی در روز 15 ژانویه به پایان می رسد و این موضوع کاملاً با روند ارائه به روزرسانی اندروید 7 نوقا که ابتدا از 5 نسخه بتا بهره مند شد و سپس به دست عموم رسید سازگاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر ف
    امیر ف | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    واسه اس۷ کی میاد

  • solook
    solook | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    اخرین قیمت گلکسی اس 8
    http://gooshichand.com/item/Samsung_Galaxy_S8/

مطالب پیشنهادی