ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک‌ آفتابی‌ جدیدی که می‌تواند مستقیماً در شبکه‌های مجازی ویدیو آپلود کند

کمپانی اسنپ چت سال قبل از عینک‌ آفتابی‌ جدیدی رونمایی نمود که می‌توانست ویدیوهای ۱۰ ثانیه ای ضبط نماید. اکنون شرکتی به نام Acton که در زمینه تولید اسکیت فعالیت دارد با الهام از محصول یاد شده، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی اسنپ چت سال قبل از عینک‌ آفتابی‌ جدیدی رونمایی نمود که می‌توانست ویدیوهای ۱۰ ثانیه ای ضبط نماید. اکنون شرکتی به نام Acton که در زمینه تولید اسکیت فعالیت دارد با الهام از محصول یاد شده، عینک‌ آفتابی‌ جدیدی معرفی کرده که قادر است با کیفیت اچ دی ویدیو ضبط کند، عکس بگیرد و به صورت زنده در شبکه‌های مجازی به آپلود ویدیو بپردازد.

پاییز سال گذشته، شرکت اسنپ چت، اولین محصول سخت افزاری خود را با نام Spectacles وارد بازار نمود. این گجت در واقع یک عینک‌ آفتابی ۱۳۰ دلاری بود که می‌توانست جمعاً ۳۰ ثانیه به ضبط ویدیو پرداخته و آن‌را در شبکه های اجتماعی آپلود کند. محصول یاد شده توانست در قسمت فروش، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و بیش از ۱۵۰ هزار عدد به فروش برسد.

اما اخیراً شرکت Acton انتظارات را بالا برده و با همکاری برند عینک ACE Eyewear، عینک‌ آفتابی‌ جدیدی معرفی نموده که توانایی فیلمبرداری HD، گرفتن عکس و آپلود ویدیو در شبکه‌های مجازی را در خود دارند.

پیتر تردوی یکی از بنیان‌گذاران Acton در مورد این عینک‌ها می‌گوید:

«این عینک‌های تکنولوژیک، پتانسیل زیادی دارند اما به دلیل طراحی زمخت و نامناسب هنوز به کالاهایی محبوب برای عموم جامعه تبدیل نشده‌اند. با اینکه عینک‌های Ace از محصولات قبلی جذاب‌ترند اما هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به انتخاب اول کاربران دارند.»

دوربین این گجت از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. همچنین این محصول به ۴ گیگابایت حافظه مجهز بوده که می‌تواند ۴۰ دقیقه ویدیوی HD را ضبط نماید. ضمن اینکه عمر باتری این دستگاه ۱۰ ساعت بوده و توانایی ضبط متوالی یک ساعت و نیم محتوای ویدیویی را دارد.

عینک‌های یاد شده ۱۹۹ دلار قیمت دارند اما می‌توان با پرداخت ۹۹ دلار، یکی از آنها را پیش خرید نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    شما هم به همونی که من فکر میکنم فکر میکنید؟

مطالب پیشنهادی