ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

FZ950
تکنولوژی

پاناسونیک از دو تلویزیون جدید FZ800 و FZ950 با پنل OLED رونمایی کرد

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه CES از دو مدل جدید از تلوزیون های OLED با نام FZ800 و FZ950 رونمایی کرد. این دو مدل با استفاده فناوری OLED ساخته شده اند که به معنی نمایش عمیق تر رنگ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۲

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه CES از دو مدل جدید از تلوزیون های OLED با نام FZ800 و FZ950 رونمایی کرد.

این دو مدل با استفاده فناوری OLED ساخته شده اند که به معنی نمایش عمیق تر رنگ سیاه و کنتراست بهتر در مقایسه با پنل های LCD است.

در میان بهینه سازی های صورت گرفته در مدل های جدید فناوری Dynamic LUT نیز دیده می شود که به گفته سازنده امکان ده مرتبه به روزرسانی ساختار رنگ را در هر ثانیه فراهم می کند و این در حالی است که در مدل های قبلی این به روزرسانی تنها در ابتدای پخش هر برنامه یا فیلم صورت می گرفت.FZ800ساختارهای رنگ نحوه ایجاد و نمایش رنگ ها را بسته به نوع محتوا مشخص می کنند و این مساله به نمایشگر اجازه می دهد که بهترین و دقیق ترین ترکیب رنگ ممکن را ایجاد کند. علاوه بر این تلویزیون های پاناسونیک از نمایشگرهای بهتری نیز بهره می برند که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

این دو مدل علاوه بر پشتیبانی از فرمت HDR10 پلاس به پردازنده های تصویری جدید و اسپیکرهای «تکنیکس» مجهز شده اند که در بهبود کیفیت صدا نقش عمده ای ایفا خواهد کرد.

به گفته کمپانی سازنده تولید تلویزیون های FZ800 و FZ950 در واقع تلاشی برای ایجاد بهترین تجربه کاربری تماشای فیلم در خانه است. FZ950FZ800 و FZ950 در دو سایز 55 و 65 اینچی طراحی شده اند که در واقع 4 مدل جدید را برای عرضه به بازار در اختیار پاناسونیک قرار می دهد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت دقیق این محصولات منتشر نشده است، با این حال پاناسونیک تاکید کرده که این تلویزیون ها در بهار سال آینده با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی