ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

اپلیکیشن اسکایپ در ویندوز موبایل ویدئوها را وارونه نمایش می دهد

امروز برخی کاربران ویندوز 10 موبایل از باگی خبر داده اند که باعث وارونه شدن ویدئوها در تماس های تصویری اپلیکیشن اسکایپ می شود. یکی از کاربران این اپلیکیشن فردی است که قصد داشته از طریق ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

امروز برخی کاربران ویندوز 10 موبایل از باگی خبر داده اند که باعث وارونه شدن ویدئوها در تماس های تصویری اپلیکیشن اسکایپ می شود.

یکی از کاربران این اپلیکیشن فردی است که قصد داشته از طریق لومیا 950 اکس ال با همسرش که لومیا 950 دارد تماس بگیرد.

این زوج در اسمارت فون های مجهز به ویندوز موبایل از دوربین سلفی برای برقراری ارتباط تصویری استفاده کرده اند اما در هر دو دستگاه تصاویر به صورت وارونه نمایش داده شده است.

علی رغم اینکه این اپلیکیشن برای پلتفرم عمومی ویندوز (UWP) توسعه داده شده و نسخه موبایل و دسکتاپ آن نباید تفاوتی داشته باشد اما نسخه دسکتاپ آن این مشکل را ندارد.

گستردگی گزارش های کاربران حاکی از این است که باگ وارونه شدن تصاویر اسکایپ در تمامی موبایل هایی که از این پلتفرم بهره می برند، رخ داده است.اسکایپ ویندوزمایکروسافت سعی کرده از طرق بروزرسانی های نرم افزاری این مشکل را مرتفع کند، اما باگ مذکور کماکان کاربران را آزار می دهد، با این حال یکی از راه حل های موجود برقراری تماس در حالت افقی است.

نکته جالب این جاست که اسکایپ به مایکروسافت تعلق دارد و از ردموندی ها انتظار می رود این اپلیکشن را بدون هیچ گونه ایرادی برای ویندوز موبایل توسعه دهند.

از طرف دیگر این غول نرم افزاری با ارائه مجوز به اپلیکشین های اندرویدی آن چنان پولی به جیب زده که با فروش موبایل های ویندوزی قابل مقایسه نیست، بنابرین ممکن است طراحی اسکایپ برای ویندوز موبایل چندان اولویتی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    فقط هاتگرام و نزدیکا و توییتر همینو بس.

مطالب پیشنهادی