ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های سری X900F سونی معرفی شد؛ کیفیت بهتر و ابعاد بزرگتر نسبت به سال پیش

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون های LCD جدیدی در ابعاد گوناگون رونمایی کرده که گزینه های متعددی نظیر 49 الی 85 اینچ را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بزرگ ترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۲

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون های LCD جدیدی در ابعاد گوناگون رونمایی کرده که گزینه های متعددی نظیر 49 الی 85 اینچ را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بزرگ ترین عضو خانواده جدید X900F، حتی از خانواده X900E سال گذشته هم بزرگتر است که بزرگ ترین عضو آن ابعادی معادل 75 اینچ داشت.

در حالی که خانواده X900F جزو بهترین LCD های موجود در بازار به شمار می رفتند، شاهد بهبودهای هرچه بیشتر در تلویزیون های تازه سونی هستیم. پیش از هر چیز، «دامنه داینامیک بالا» بزودی از طریق به روزرسانی فریمور به تلویزیون های مورد اشاره اضافه خواهد شد که در X900E وجود نداشت و از طرف دیگر، محتویات استاندارد HDR10 هم مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

از نظر پردازش ویدیو هم سونی به بهبودهایی به وجود آورده و این بار شاهد استفاده از پردازنده X1 Extreme هستیم که راهش را به تلویزیون اولد A8F سونی هم باز کرده است. یکی دیگر از قابلیت های تازه، حالت «Precision Clarity» است که باعث بهبود موشن رزولوشن می شود و صحنه های دارای حرکت، سریع تر و نرم تر به نمایش درآیند.

در نهایت گفتنی است که سونی در نمایشگاه CES 2018 از ساندبار جدید HT-X9000F نیز رونمایی کرده که از نظر طراحی، کاملاً با طراحی تلویزیون های جدید این کمپانی سازگاری دارد. متاسفانه هنوز صحبتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه تلویزیون های جدید سونی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی