ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر هوشمند اسپیکر هوشمند گوگل
تکنولوژی

اسپیکرهای هوشمند مجهز به نمایشگر؛ اسلحه جدید گوگل در نبرد با آمازون

اگر هنوز باور ندارید که گوگل تنها با هدف متوقف کردن توسعه سریع اسپیکرهای هوشمند الکسای آمازون پای به CES گذاشته، حالا سندی دیگر برای اثبات در دسترس شماست. در نمایشگاه امسال چندین و چند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۴

اگر هنوز باور ندارید که گوگل تنها با هدف متوقف کردن توسعه سریع اسپیکرهای هوشمند الکسای آمازون پای به CES گذاشته، حالا سندی دیگر برای اثبات در دسترس شماست. در نمایشگاه امسال چندین و چند برند اقدام به معرفی اسپیکرهای هوشمند با دستیار گوگل کرده اند، اما نکته جالب تر حضور چند اسپیکر هوشمند با نمایشگر است که نوید پی ریزی پلتفرمی جدید بر مبنای نمایشگرهای هوشمند را می دهد.

گوگل ترجیح داده خیلی در خصوص جزئیات فنی و قابلیت های نمایشگرهای هوشمند معرفی شده در CES امسال صحبت نکند، اما قطعاً ما با تبلت های اندرویدی که روی یک استند قرار می گیرند و اسپیکرهای قدرتمندی دارند مواجه نخواهیم بود.

به طور حتم ما با اسپیکرهای هوشمندی با یک رابط کاربری صوتی مواجه می شویم که روی نمایشگرهای خود اطلاعات بیشتری را جهت تعامل بهتر و گسترش دامنه کارایی های دستیار گوگل به تصویر خواهند کشید. این تقریباً همان چیزی است که ما از پلتفرم اندروید اشیای گوگل انتظار داریم.

آن طور که به نظر می رسد، امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی روی نمایشگرهای هوشمند مورد بحث وجود نخواهد داشت و ما بیشتر با یک ناتیفیکیشن سنتر یا نمایی از یک وبسایت دستیار شخص مواجه خواهیم بود که بر بستر اندروید اشیا اجراه می شوند.

اسپیکر هوشمند گوگل با نمایشگر هوشمند

اسپیکرهای هوشمند مجهز به نمایشگری که بر مبنای دستیار صوتی گوگل کار می کنند قرار نیست زودتر از ماه های آخر سال ۲۰۱۸ روانه بازار شوند. همین مسئله به خوبی نشان می دهد که گوگل هنوز با پیاده سازی کامل ایده خود در این زمینه فاصله دارد و فعلاً نمی توان در خصوص همه آنچه می بایست از این پلتفرم جدید انتظار داشته باشیم قضاوت کنیم.

همان طور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید اسپیکرهای هوشمند مجهز به نمایشگر گوگل بسیاری از قابلیت های مورد انتظاری چون نمایش عکس و تقویم، راهنمایی در مسیریابی، دستور پخت غذاها و انجام ویدئو کنفرانس ها را خواهند داشت. البته به نظر می رسد در ابتدای راه می بایست به سرویس های مرتبط گوگل با این خدمات بسنده کنید، اما به تدریج شاهد ورود اپلیکیشن های سوم شخص نیز به این سرویس ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی