ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تعبیه دوربین های مشابه DSLR در موبایل های هوآوی

کمپانی هوآوی چند ماه قبل نخستین چیپست مجهز به پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را معرفی کرد و حالا از احتمال تعبیه دوربین های مشابه DSLR در اسمارت فون های این کمپانی خبر رسیده است. «ریچارد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

کمپانی هوآوی چند ماه قبل نخستین چیپست مجهز به پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را معرفی کرد و حالا از احتمال تعبیه دوربین های مشابه DSLR در اسمارت فون های این کمپانی خبر رسیده است.

«ریچارد یو» مدیرعامل این کمپانی اخیرا قابلیت های تصویربرداری و هوش مصنوعی را دو جنبه مهم از دنیای اسمارت فون ها عنوان کرده که به زودی دستخوش تغییرات گسترده ای خواهند شد.

یو که پیش از این خواستار تعبیه دوربین های شبه DSLR در موبایل های هواوی شده بود از احتمال همکاری با کمپانی «کارل زایس» و استفاده از فناوری آنها در محصولات خود خبر داد.ریچارد یواحتمالا منظور وی از این دوربین ها به قابلیت های زوم بالا و فاصله کانونی شبیه به سنسورهای مدرن مربوط باشد که در نهایت به بهبود کیفیت تصاویر منجر خواهد شد.

هوآوی اعتقاد دارد که حتی در صورت عدم ارائه فناوری های جدید در اسمارت فون ها، اپلیکیشن های هوش مصنوعی و دوربین های با کیفیت می تواند به افزایش رضایت کاربران منجر شود.

این کمپانی با تکیه بر دیدگاه مذکور قابلیت های هوش مصنوعی گسترده ای را در آخرین پرچمدار خود یعنی سری میت 10 پیاده سازی کرده و در تبلیغات گسترده مرتبط به این موبایل نیز بر همین ویژگی تاکید می کرد.از طرف دیگر خبرهایی از احتمال پیاده سازی یک دوربین سه گانه در P20 به گوش می رسد که قرار است در سال میلادی جاری معرفی شود.

هدف اصلی این کمپانی جذب مشتریان بیشتر در کشورهای غربی است که به کار با اپلیکیشن های گوگل از قبیل پلی استور عادت دارند اما اغلب این برنامه ها در چین ممنوع شده اند.

از اینرو هوآوی علاوه بر موارد مذکور بر بهینه سازی رابط کاربری موبایل های خود موسوم به EMUI نیز تمرکز کرده است و سعی دارد سلایق و نیازهای کاربران غربی را در آن مد نظر قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    آخه پیشرفت چقدر??

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    هواوی در طی چند سال تونست عنوان بهترین دوربین رو از اپل و سامسونگ بگیره ..شک نکنید محصولات بعدیش بهتر هم خواهند شد ..

  • omid_end
    omid_end | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    در جواب به LOGANLEGEN
    منم همینطور از گوسفند متنفرم از ماهی هم متنفرم اما تن ماهی ناب دوست دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی