ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بسته Apocalypse بازی Battlefield 1 رونمایی شد

مطابق انتظارات الکترونیک آرتز همچنان به پشتیبانی از یکی از سود آور ترین بازی های خود در سال های اخیر ادامه می دهد. روز گذشته بسته الحاقی جدیدی برای Battlefield 1 با پسوند Apocalypse رونمایی شد. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

مطابق انتظارات الکترونیک آرتز همچنان به پشتیبانی از یکی از سود آور ترین بازی های خود در سال های اخیر ادامه می دهد. روز گذشته بسته الحاقی جدیدی برای Battlefield 1 با پسوند Apocalypse رونمایی شد.

این بسته در ماه فوریه میلادی برای دارندگان نسخه پرمیوم بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و هنوز جزییاتی از انتشار جداگانه آن مشخص نشده است.

همانطور که انتظارش را داشتیم، توجه اصلی این بسته الحاقی روی نقشه های جدید برای بازی خواهد بود. Apocalypse در مجموع پنج نقشه جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

این نقشه ها هر کدام نبرد خاص و مهمی در جنگ جهانی اول را شبیه سازی خواهند کرد. دو نقشه از پنج نقشه جدید به طور اختصاصی به حالت جدید بازی با نام Air Assault اختصاص خواهد داشت که در آن بازیکنان در قالب نبردهای هوایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این دو نقشه London Calling و Razor's Edge نام دارند.

همچنین شش اسلحه، چند سلاح سرد و در نهایت دو هواپیمای جنگی جدید با این بسته به بازی اضافه خواهد شد. به طور قطعی بخش های جدید دیگری در این بسته الحاقی وجود دارند که الکترونیک آرتز به سنت قدیمی خود هنوز اطلاعات جدیدی از آن ها را منتشر نکرده است.

Battlefield 1
کلاسی تحت نام Afflictions نیز به بازی اضافه خواهد شد.

چهارمین بسته الحاقی Battlefield 1 در حالی رونمایی می شود که در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر معرفی زود هنگام قسمت بعدی از این سری در فضای مجازی شنیده می شود. الکترونیک آرتز پیش از این گزارشی را مبنی بر جذب 23.5 میلیون کاربر توسط این بازی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

این بازی در سال پاییز سال 2016 میلادی برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. حال و هوای تازه جنگ جهانی اول در کنار بخش چندنفره سرگرم کننده و اعتیاد آور، از جمله دلایل موفقیت Battlefield 1 بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • THEBEST
    THEBEST | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی