ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از نسل قبل خود سریعتر شارژ نخواهند شد

چندی پیش نسل بعدی پرچمدار سامسونگ توسط کمیته‌ی 3C چین تایید شد و همین موضوع موجب گردید که اطلاعات جدیدی راجع به این دو مدل یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شود. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۶

چندی پیش نسل بعدی پرچمدار سامسونگ توسط کمیته‌ی 3C چین تایید شد و همین موضوع موجب گردید که اطلاعات جدیدی راجع به این دو مدل یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شود. به نظر می‌رسد که این دو مدل همانند پیشینیان خود می‌توانند به دو روش بی سیم و سریع شارژ شوند و از لحاظ سرعت شارژ با آنها برابری می کنند.

دستگاه های تائید شده دارای شماره مدل های M-G9650/DS، SM-G9600/DS و SM-G9608/DS هستند که مورد آخر به نسخه تایوانی گلکسی S9 با نمایشگر 5.8 مربوط می شود. از سوی دیگر SM-G9600 و SM-G9650 نیز نسخه های چینی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهند بود.

گلکسی اس 9 و اس 9

با مشاهد‌ی فهرست جدید منتشر شده می‌توان فهمید که این دستگاه‌ها از شارژر ۵ ولت و دو آمپر بهره می‌برند. ضمن اینکه قابلیت استفاده از شارژ سریع ۹ ولت، ۱.۶۷ آمپر و ۱۵ واتی نیز در آنها تعبیه شده است.

قابلیت‌های یاد شده‌ی نسل جدید بسیار شبیه به تکنولوژی است که در کهکشانی های نسل قبل بکار رفته بود و پیشرفتی نداشته‌ است. البته انتقادی به این مساله وارد نیست چرا که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس جزو موبایل‌هایی به شمار می‌روند که شارژ سریعی داشته و در مدت یک ساعت و چهل دقیقه به طور کامل شارژ می‌شوند.

گلکسی اس 9 و اس 9

براساس شایعات نسل بعدی پرچمداران سامسونگ از باتری‌های مشابه به سری قبل بهره خواهند برد. بدین شکل که باتری گلکسی اس 9 سه هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و در گلکسی اس 9 پلاس یک باتری با ظرفیت سه هزار و پانصد میلی آمپر ساعت تعبیه خواهد شد.

مدل‌های یاد شده علاوه بر اینکه تاییده‌ی کمیته‌ی 3C کسب کرده‌اند، پیش از این نیز موفق شده بودند جواز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کنند اما در جریان این اتفاق متاسفانه اطلاعاتی دقیقی راجع به این گجت‌ها برای کاربران فاش نشد.

گلکسی اس 9 و اس 9

تنها ارگان باقی ماننده می‌تواند وبسایت آژانس رگولاتوری چین TENAA باشد. شاید ارسال گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برای آژانس یاد شده بتواند مشخصاتی از این تلفن‌های هوشمند را آشکار نماید.

در غیر این صورت دوستداران برند کره‌ای باید برای شنیدن جزئیاتی بیشتر تا ماه آینده و معرفی رسمی نسل بعدی گلکسی اس در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون صبر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali karami
    ali karami | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    خدایی مگه سرعت شارژ خونواده‌ی s8 کمه؟؟؟
    من خودم s7 edge دارم از سرعتش خیلی هم راضیم

  • عادل ایزدی
    عادل ایزدی | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    امیر حسین
    شارژ سریع دقدقه اصلی مون هست
    وقتی s8 رو با آیفون ۷ پلاس داشتع باشی
    تفاوت رو حس میکنی

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    یکی نیست بگه ما شارژ سریع‌تر دغدغه اصلیمون نیست. خیلی دانشمندین یه باتری بهتر بدین به مصرف‌کننده.

  • 123456
    123456 | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    پخ خخخخخخ

مطالب پیشنهادی