ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار هوشمند اپل
تکنولوژی

کمپانی اپل از نیم میلیاردی شدن دستیار هوشمند سیری خبر داد

اپل روز گذشته بیانیه ای خبری را در مورد هوم پاد منتشر کرده که در آن به جزئیات جالبی درباره دستیار هوشمند سیری اشاره شده است. سیری که در سال 2011 و همزمان با معرفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

اپل روز گذشته بیانیه ای خبری را در مورد هوم پاد منتشر کرده که در آن به جزئیات جالبی درباره دستیار هوشمند سیری اشاره شده است.

سیری که در سال 2011 و همزمان با معرفی آیفون 4S معرفی شد در مدل های مختلف آیفون، آیپد، کامپیوترهای مک، اپل واچ و اپل تی وی تعبیه شده است.

این کمپانی در خراد ماه سال جاری و طی کنفرانس 2017 WWDC تعداد کاربرانی را که به صورت منظم از سیری استفاده می کنند 375 میلیون نفر برآورد کرده بود.

اپل تنها در نیمه دوم سال 2017 حدود 130 میلیون گجت مجهز به سیری را روانه بازار کرده است که در افزایش تعداد کاربران این دستیار هوشمند نقش عمده ای را ایفا کرده است.

کمپانی کوپرتینویی مدعی است که این دستیار هوشمند اکنون توسط 500 میلیون نفر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال اپل منظور دقیقش را از واژه کاربر و اینکه این میزان استفاده به صورت روزانه یا ماهانه صورت می گیرد، مشخص نکرده است.

در این بیانیه تاکید شده که سیری اطلاعات جامعی از دنیای موزیک دارد و اولویت ها و سلایق کاربران را به خوبی درک می کند.   هوم پاد مجهز به سیریباید توجه داشت که در این گزارش محصولات مجهز به سیری عرضه شده در سال 2018 در نظر گرفته نشده است. علاوه بر این هوم پاد نیز از این دستیار بهره برده و می تواند این عدد را تا حد زیادی افزایش دهد.

این اسپیکر هوشمند که خرداد ماه معرفی شد قرار بود تا آذر ماه روانه بازار شود اما این مساله به تعویق افتاد و حالا کمپانی اپل اعلام کرده که پیش فروش هوم پاد تا دو روز دیگر آغاز شده و از بیستم بهمن ماه نیز در آمریکا، انگلیس و استرالیا عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی اپل این گجت در بهار سال آینده به بازارهای فرانسه و آلمان راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    ایکاش این دست یارا فارسی هم بشن

    • آریا
      آریا | ۵ بهمن ۱۳۹۶

      در حال حاضر سیری عربی برای کشورهای عربی خیلی وقته راه افتاده ... راه انداختن سیری فارسی و دیگر دستیارهای صوتی برای ایران برای اپل و سایر کمپانیها مشکل خاصی نداره ولی تا زمانیکه رابطه سیاسی و اقتصادی ما با دنیا و امریکا درست نشه هیچ خدمات درست و حسابی به ما نمیدن اگر هم بدن نصفه و نیمه میدن مثل گوگل که سرویسهای بدرد بخورش مخصوصا" برای Developer ها ، را برای ip ایران بسته

  • amir nori
    amir nori | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    مثل مادر من هروقت میخواد بگه پانصد هزارتومان میگه نیم ملیون ادم فکر میکنه چه رقم بزرگیه?

مطالب پیشنهادی