ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو بعدی اپل احتمالاً شباهت های اساسی به آیفون X داشته باشد

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده KGI Securities در ماه اکتبر گفته بود که دوربین TrueDepth و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID به آیپد پرو سال 2018 اپل خواهند آمد. پس از این، در خبرهای دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده KGI Securities در ماه اکتبر گفته بود که دوربین TrueDepth و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID به آیپد پرو سال 2018 اپل خواهند آمد. پس از این، در خبرهای دیگر خواندیم که اپل با بازطراحی آیپد پرو، نمایشگری لبه تا لبه برای آن پدید آورده و حاشیه ها را کاهش می دهد؛ چیزی شبیه به آیفون X. تا این لحظه، فرض بر این است که «بریدگی» نه چندان محبوب نمایشگر نیز مجدداً در آیپد پرو مشاهده خواهد شد.

آخرین نسخه بتای iOS 11.3 اخیراً منتشر شده و مشخص گشته که در کدهای آن، اشاره ای به «آیپد مدرن» شده است. جالب است بدانید که سال گذشته، اپل پیش از معرفی آیفون X، آن را «آیفون مدرن» خوانده بود.

بنابر گزارش ها، عبارت «مدرن» عبارتی است که از سوی کارمندان اپل و برای اشاره به طراحی سخت افزاری خاصی که بعد از آیفون 8 در پیش گرفته شده استفاده می شود؛ به عنوان مثال برای توصیف موبایلی مانند آیفون X که Face ID را شامل می شود و دیگر به Touch ID مجهز نیست. به همین خاطر، در حال حاضر اینطور گمانه زده می شود که باید منتظر شباهت های بنیادین میان آیفون X و آیپد پرو بعدی باشیم.

در حالی که تاریخ رونمایی از آیپد پرو بعدی هنوز مشخص نیست، برخی انتظار معرفی این دیوایس و نیز موبایل iPhone SE 2 را در جریان مراسم WWDC دارند؛ اما مراسمی که اپل معمولاً در ماه سپتامبر برگزار می کند، احتمالاً رویداد بهتری برای معرفی این محصولات باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی