ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد جدید در راه است؛ تاخیر Anthem قطعی شد

با انتشار آمار سه ماهه انتهایی سال 2017، الکترونیک آرتز تایید کرد که بتلفیلد جدید در راه است و بازی پر سر و صدای Anthem که شرکت بایووِر (Bioware) مشغول ساخت آن هست، به سه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۳

با انتشار آمار سه ماهه انتهایی سال 2017، الکترونیک آرتز تایید کرد که بتلفیلد جدید در راه است و بازی پر سر و صدای Anthem که شرکت بایووِر (Bioware) مشغول ساخت آن هست، به سه ماهه ابتدایی سال 2019 موکول شده و در سال جاری عرضه نمی شود. همچنین مشخص شد که بازی جدید استودیو Respawn از سری استار وارز خواهد بود و در سال مالی 2020 باید منتظر ارائه آن باشیم.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز ضمن انتشار این آمار و اخبار، موفقیت سری بتلفیلد را تحسین کرد و گفت که بتلفیلد 1 (بررسی دیجیاتو) به بزرگترین عنوان در این سری تبدیل شده. دو سال پیش، بتلفیلد 1 پیش از مراسم E3 توسط استودیو دایس معرفی شد و بنابراین می توان انتظار داشت که امسال هم همین اتفاق برای بتلفیلد جدید رخ دهد. تا E3 2018 حدودا 4 ماه باقی مانده.

آنتم

علت معرفی بتلفیلد جدید، اعلام تاخیر بازی Anthem، آخرین ساخته استودیو محبوب بایوور است که حالا باید در سه ماهه ابتدایی سال 2019 (سه ماهه انتهایی سال 1397 و روزهای ابتدایی سال 1398) منتظر آن باشیم.

یورگنسن از مدیران بالارتبه الکترونیک آرتز می گوید که دلیل این تاخیر فقط به دلیل زمان بندی خودشان بوده: «منطقی نیست که آنتم را در کنار بتلفیلد جدید عرضه کنیم.»

بتلفیلد 1

همین مشکل سال 2016 رخ داد و بتلفیلد 1 و تایتانفال 2 (بررسی دیجیاتو) به فاصله اندکی از یکدیگر عرضه شدند و نتیجه این زمان بندی اشتباه، قربانی شدن تایتانفال 2 بود. حالا الکترونیک آرتز قصد ندارد که بتلفیلد جدید را در کنار آنتم عرضه کند و آسیبی به فروش بازی هایش وارد شود.

پاتریک سودرلوند، دیگر مدیر شناخته شده این شرکت که سابقه طولانی در شرکت دایس دارد در مورد استار وارز جدید صحبت کرد و گفت که انتظار دارد بازی جدید استودیو ریسپاون در سال مالی 2020 آماده ارائه شود. سال مالی 2020 از مارس 2019 آغاز شده و تا مارس 2020 ادامه پیدا می کند. بنابراین تعطیلات زمستانی سال 2019 احتمالا زمان عرضه عنوان اکشن استار وارز باشد.

پابجی

زمانی که از اندرو ویلسون در مورد تاثیرگذاری PlayerUnknown's Battlegrounds (بررسی دیجیاتو) پرسیده شد وی پاسخ داد: «کاری که PUBG انجام داده تغییر نوآوری است، تغییری که نحوه انجام دادن بازی های شوتر اول شخص را عوض می کند. ما این را در فورتنایت هم دیده ایم، بنابراین مردم به وضوح علاقه مند هستند. اما این بدان معنا نیست که بتل رویال را همینطوری در بتلفیلد قرار دهیم. تیم های سازنده بتلفیلد در جستجوی راه های نوآوری هستند، از جمله تغییر در هسته گیم پلی و طراحی نقشه.»

او در نهایت به موضوع لوت باکس ها و قمار خوانده شدن آن ها نیز اشاره کرد و گفت: «ما فکر نمی کنیم که لوت باکس ها نوعی از قمار باشند و بسیاری از کشورها هم با ما موافق اند. فقط ما نیستیم، کل صنعت و ESA با ما موافق است و در تلاشیم تا به مردم توضیح دهیم لوت باکس ها چه هستند.»

استار وارز بتلفرانت 2

وی البته اشتباهاتی که منجر به افول استار وارز بتلفرانت 2 (بررسی دیجیاتو) شد را «فرصتی برای یادگیری» خواند. بتلفرانت 2 فروشی 9 میلیونی تجربه کرد که از پیش بینی های الکترونیک آرتز، فروش نسخه اول و فروش بتلفیلد 1 کمتر است. برای آشنایی بیشتر با بازی Anthem می توانید تحلیل نمایش این بازی در E3 2017 را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی