ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حرکات شگفت انگیز پهپاد در کوهستان [تماشا کنید]

اگر تماشای طبیعت را دوست دارید، از مناظر برفی و کوهستانی لذت می‌برید یا حداقل دوست دارید پیشرفت‌ توانایی‌های فیلمبرداری را مشاهده کنید، بهتر است به تماشای این ویدیو از پرواز یک پهپاد بنشینید. اخیراً سومین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اگر تماشای طبیعت را دوست دارید، از مناظر برفی و کوهستانی لذت می‌برید یا حداقل دوست دارید پیشرفت‌ توانایی‌های فیلمبرداری را مشاهده کنید، بهتر است به تماشای این ویدیو از پرواز یک پهپاد بنشینید.

اخیراً سومین قسمت از سری اپیزودیک Long Term Paradise (بهشت بلند مدت) توسط Team Blacksheep (تیم گوسفند سیاه) منتشر شده و به گفته کارشناسان، بهترین متخصصان در تولید آن همکاری داشته‌اند.

روند کنترل پهپاد توسط این حرفه‌ای‌‌ها به صورتی در ویدیو ثبت شده که اگر جرئت دیدن کامل این ویدیو با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را داشته باشید، به طور قطع حالتی مشابه سرگیجه (Vertigo) را تجربه خواهید کرد.

توجه داشته باشید اگر با بیماری حرکتی یا Motion Sickness دسته و پنجه نرم می‌کنید بهتر است که دور دیدن این فیلم شگفت انگیز را خط بکشید. کنترل تردستانه‌ی این پهپاد و حالت اول شخص ویدیوی مسیر پرواز روی هم تاثیر گذاشته و موجب می‌شوند که بیننده‌ روند حرکتی این پهپاد را با تمام وجود حس کند. به همین دلیل است که اگر این ویدیو را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، دو برابر سرعت معمول ویدیو‌های با کیفیت در تلویزین مشاهده کنید، چشم‌هایتان محو شده و حس می‌کنید که سوار بر این پهپاد‌ها بوده و کوهستانی را می‌پیمایید.

ویدیو یاد شده که تا این لحظه توسط ۴۲ هزار نفر دیده شده، جدای از بحث کیفیت از لحاظ هنری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تدوین هوشمندانه با استفاده از عناصر طبیعی (نظیر آفتاب) و بر اساس ریتم موسیقی باعث شده که بیننده از ابتدا تا انتها ویدیو را همراهی کند. تصاویر خارق العاده‌ای هم در قسمت سوم بهشت بلند مدت وجود دارد؛ صحنه‌هایی نظیر حرکت مارپیچ پهپاد میان دو خط تله کابین در حال حرکت، گواه این مطلب است که تیم Blacksheep به درستی لقب یوتوبر‌های قهرمان را از آن خود کرده‌اند. البته در عین حال نباید از نماهای نمادین این ویدیو به سادگی نیز گذشت چرا که در لحظاتی از ویدیو در بالای این قله، صلیبی دیده می‌شود که مشخص نیست چگونه در آن ارتفاع قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی