ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بوردرلندز بعدی احتمالاً امسال معرفی و عرضه می شود

کمپانی «تیک تو» طی فراخوانی خبر از عرضه نسخه جدیدی از یکی از بزرگ ترین سری بازی های برند 2K داده است. عنوانی که به نظر می رسد نسخه بعدی سری محبوب بوردرلندز باشد. جدا از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کمپانی «تیک تو» طی فراخوانی خبر از عرضه نسخه جدیدی از یکی از بزرگ ترین سری بازی های برند 2K داده است. عنوانی که به نظر می رسد نسخه بعدی سری محبوب بوردرلندز باشد.

جدا از آن که یکی از مهم ترین بازی های کمپانی تیک تو یعنی Red Dead Redemption 2 تاخیر خورده است، این کمپانی می خواهد به سرمایه گذاران این پیام را منتقل کند که برنامه تجاری آن ها در سال 2019 تغییر نکرده و عنوان جدیدی نیز در دست ساخت قرار دارد.

زمانی که راک استار خبر از به تعویق افتادن تاریخ انتشار Read Dead Redemption 2 تا پاییر سال جاری میلادی را داد، تیک تو  بیانیه مطبوعاتی مشخصی را منتشر کرد که در آن به عرضه یکی از مهم ترین بازی های استودیوهای 2K در سال مالی 2019 اشاره شده است.

این اولین باری نیست که تیک تو خبر از ساخت یک بازی بزرگ می دهد. در واقع، این فراخوان پیش از این نیز در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی این کمپانی نیز اعلام شده بود.

مدیر تیک تو حرفی از عنوان این بازی به میان نیاورده است اما حدس هایی مبنی بر این که این بازی، قسمت بعدی از سری بوردرلندز یا بایوشاک باشد، شنیده می شود.

در سال 2015 میلادی، مدیر وقت تیک تو به ساخت یک بوردرلندز جدید برای کنسول های نسل هشتم اشاره کرد. چند ماه بعد، طی پنل PAX East، مدیرعامل این کمپانی خبر از ساخت یک بوردرلندز دیگر داد.

سرانجام در ماه سپتامبر سال کذشته،  توسط PitChford مشخص شد که حدود 90 درصد کارکنان استودیو Gearbox مشغول کار روی بوردلنز بعدی هستند. همان ماه Gearbox اعلام کرد که دیگر محتوای جدیدی برای Battleroom منتشر نخواهد کرد که این به معنا است که آن ها تمام تمرکز خود را روی بوردرلندز بعدی گذاشته اند.

البته، هنوز مشخص نشده که آیا این نسخه جدید، بوردرلندز 3 نام خواهد داشت یا نه و باید برای اطلاعات بیشتر از این بازی، منتظر ناشرین و سازندگان آن ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    بازی به این میگن هرچقدر آفلاین بازی میکنی تموم نمیشه داستانش از بس که تنوع داره.

مطالب پیشنهادی