ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر اینفوگرافیک سامسونگ تغییرات Samsung Experience 9.0 را به نمایش می گذارد

بالاخره برنامه تست بتای اندروید ۸.۰ اوریو برای دیوایس های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ به پایان رسید و نسخه نهایی این سیستم عامل برای این دو موبایل پرچمدار منتشر شد. با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

بالاخره برنامه تست بتای اندروید ۸.۰ اوریو برای دیوایس های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ به پایان رسید و نسخه نهایی این سیستم عامل برای این دو موبایل پرچمدار منتشر شد.

با این به‌روزرسانی، رابط کاربری سیستم عامل موسوم به Samsung Experience (که در نسخه های قدیمی با نام تاچ ویز شناخته می شد) به نسخه ۹.۰ ارتقا یافته که در آن تغییرات ریز و درشتی به چشم می خورد.

از آن جا که کشف این تغییرات توسط کاربران می تواند پروسه زمان بری باشد، سامسونگ کار را راحت کرده و یک تصویر اینفوگرافیک از تمام تغییرات صورت گرفته در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ منتشر کرده است.

از جمله تغییرات مهمی که در این تصویر اینفوگرافیک به آن ها اشاره شده می تواند به کیبورد جدید سامسونگ و گزینه جدید Color Lens برای تغییر رنگ صفحه جهت محافظت از چشمان کاربر هنگام مطالعه اشاره کرد.

همچنین اپلیکیشن Dual Messenger و تنظیمات بهینه سازی جدید برای اتصال پرچمداران سامسونگ به داک Dex از دیگر مزایایی هستند که سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ به ارمغان آورده. در ادامه می توانید با تمامی این تغییرات آشنا شوید:

کیبورد در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ ارتقاء یافته و حالا به لطف یک تولبار جدید، دسترسی به امکانات مختلف و مدیریت آن ها آسان تر شده است. آیکن های روی این تولبار را هم می توانید با کشیدن و رها کردن جابجا کنید.

 

چهار تم با کنتراست بالا برای کیبورد در نظر گرفته شده تا در شرایط نوری مختلف راحت تر بتوانید با آن کار کنید.
سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ اموجی، استیکر و تصاویر گیف جدیدی برای کیبورد به ارمغان آورده. ضمنا تنظیمات کیبورد اندکی جمع و جور تر شده تا راحت تر بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
بخش Finder در صفحه اپلیکیشن ها ارتقاء یافته و حالا نتایج جستجوی دقیق تری به نمایش می گذارد؛ چه یک اپلیکیشن را جستجو کنید و چه در فایل های حافظه به دنبال چیزی بگردید. برای دسترسی به این بخش کافیست از صفحه خانگی از بالا به سمت پایین سوایپ کنید.

 

نتایج جستجوی مربوط به مخاطبین، تنظیمات، فایل ها و پیام ها حالا در کارت های تعاملی به نمایش در می آیند که می توانید بعضی کارها را بدون باز کردن اپلیکیشن ها، مستقیما از همین قسمت انجام بدهید. همچنین Finder حالا می تواند در فروشگاه های پلی استور یا گلکسی اپس هم به دنبال نتایج بگردد.

 

با باز کردن اپلیکیشن ساعت، روی Add ضربه زده و Bixby briefing را فعال کنید. با این کار وقتی صبح از خواب بیدار می شوید دستیار بیکسبی همزمان با آلارم گوشی می تواند وضعیت آب و هوا را در صفحه ای جذاب همراه با پخش موسیقی در پس زمینه به اطلاع تان برساند.

 

Color Lens مثل نایت شیفت دیوایس های اپل قابلیت جدیدی برای تنظیم رنگ نمایشگر است تا از چشمان شما هنگام مطالعه در شب محافظت نماید.

 

حالا و به لطف یک آیکن میان بر، می توانید از صفحه خانه مستقیما به فضای ابری سامسونگ دسترسی داشته باشید. برای ساخت میان بر باید مسیری که در عکس آمده را طی کنید.

 

آیکن سامسونگ کلاد در صفحه Apps ظاهر می شود که می توانید آن را به صفحه خانه بکشید. همچنین می توانید فضای ابری باقی مانده تان را هم مستقیما از داشبورد چک کنید.
در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ به لطف کارت ها، مدیریت دیوایس های متصل به موبایل از یک محل آسان تر از همیشه شده است. حالا می توانید کارت ها را به داشبوردتان اضافه کنید تا مدیریت همه دیوایس های متصل را از یک محل انجام بدهید.
اتوماسیون کارها یکی از قابلیت های خوبی است که سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ برایتان به ارمغان آورده. حالا می توانید بسته به زمان، وضعیت دستگاه یا موقعیت روی نقشه انجام بعضی کارها را به دست سیستم اتوماسیونی سامسونگ بسپارید.

 

به لطف اپ جدید Dual Messenger، می توانید از هر پیام رسان در یک موبایل دو حساب کاربری مجزا داشته باشید. در واقع می توانید پیام رسان تان را تکثیر کنید، درست مثل کاری که اپ Parallel Space انجام می دهد.

 

داک سامسونگ Dex حالا به غیر از رزولوشن HD پلاس، از مانیتورهایی با رزولوشن FHD و WQHD هم پشتیبانی به عمل می آورد.
صفحه اپلیکیشن ها حالا در عوض یک پنجره پاپ آپ، به طور تمام صفحه به نمایش در می آید تا تجربه بهتری از کار در محیط آن داشته باشید. همچنین اپ Game Launcher حالا از موس و کیبورد برای اجرای بازی های موبایل و حالت تمام صفحه برای اجرای بازی ها در داک Dex پشتیبانی می کند.
در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ امکان Snooze کردن و تعیین سررسید برای ایمیل های EAS را هم خواهید داشت.

تصویر اینفوگرافیک مذکور را می توانید در ابعاد کامل و پیوسته هم از این لینک مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shiva
    shiva | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    آخه اینا شد تغییرات؟

  • hossein shafaghi
    hossein shafaghi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    کی برای s8+ در دسترس قرار میگیره اندروید 8 ؟؟

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    من اول طرفدار شدید الجی بودم
    ولی الان فهمیدم سامسونگ خیلی خوبه

  • milad
    milad | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    زودتر آپدیت بده دیگه لعنتی ، مردیم ??

مطالب پیشنهادی