ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال کار روی ارائه انیموجی برای FaceTime و آیپد است

چندی پیش اپل اعلام کرده بود برای نسخه 12 سیستم عامل iOS قصد دارد بیش از این که بر قابلیت های جدید تمرکز کند، بر پایداری و کارایی متمرکز گردد. حالا بر اساس گزارش خبرگزاری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

چندی پیش اپل اعلام کرده بود برای نسخه 12 سیستم عامل iOS قصد دارد بیش از این که بر قابلیت های جدید تمرکز کند، بر پایداری و کارایی متمرکز گردد. حالا بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی ساکن کوپرتینو قصد دارد کاراکترهای انیموجی را به آیپد بیاورد. همچنین قرار است این انیمیشن های متحرک به اپ FaceTime بیایند.

در صورت امکان استفاده از انیموجی ها در FaceTime کاربران می توانند در حین تماس تصویری اموجی های متحرک را روی چهره خود قرار دهند. این قابلیت بسیار شبیه به فیلترهایی است که اکنون در اسنپچت، فیسبوک و اینستاگرام وجود دارد.

به گزارش بلومبرگ این قابلیت که در کدهای نسخه ای از iOS یافت شده، «Peace» نام دارد. این نسخه از iOS همچنین شامل اپ های یونیورسالی است که می توانند روی آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک کار کنند.

iPhone X

قابلیت یونیورسال بسیار شبیه به امکان مشابهی روی اپ های یونیورسال مایکروسافت است که به لطف آن برنامه ها می توانند در کامپیوترها، موبایل ها، تبلت ها و حتی هدست واقعیت مجازی هولولنز کار کنند. در این اپ ها می توان روی یکی از پلتفرم ها کاری را آغاز کرد، ولی در یک پلتفرم دیگر آن را ادامه داد.

از دیگر قابلیت های جدید iOS 12 می توان به بهبود هایی در قابلیت Do Not Disturb اشاره کرد. البته بر اساس اعلام بلومبرگ صفحه هوم با طراحی جدید برای آیفون ها، آیپدها و پلتفرم کار پلِی در سال 2018 ارائه نخواهد شد.

همچنین کاربران آیپدها باید تا سال 2019 برای عرضه به روز رسانی های نرم افزاری عمده منتظر بمانند. این تغییرات عمده قرار است شامل تب های متنوع برای اپلیکیشن ها باشد. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود در هر اپ پنجره های متنوعی را باز کنند. امکان یاد شده مشابه با قابلیتی است که پیش از این در مرورگرها وجود داشته و کاربر می تواند چند وبسایت را در مرورگر خود باز کند.  همچنین قابلیت اجرای دو اپ کنار هم در به روز رسانی سال 2019 برای آیپدها فراهم خواهد شد.

اپل پیش از این هم در به تأخیر انداختن ارائه قابلیت های جدید سابقه داشته و مهندسین این کمپانی زمان بسیاری را برای ارائه امکانات جدید صرف کرده اند. به عنوان نمونه این کمپانی نتوانست در موعد مقرر در نسخه 11 سیستم عامل iOS امکانات همگام سازی پیام ها با iCloud را ارائه کند. البته فراموش نکنیم که ارائه دیر هنگام قابلیت ها معمولاً به علت آزمایش بیشتر آنها و اطمینان از صحت کارکردشان اتفاق می افتد. به همین دلیل اگر قابلیت های ذکر شده را به این زودی ها در نسخه های آتی iOS نبینیم، نباید چندان متعجب شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mt
    mt | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا من هنوز نفهمیدم چجوری تونستن اینو به عنوان یه فناوری جدید معرفی کنن?

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    آیفون x هیچ چیز برتری نسبت به میت 10 پرو و نوت 8 نداره
    البته بعضیا خال دوربین پشت و بریدگی بالای صفحه و آرم سیب گاز زده که توی بیشتر کتاب ها از سیب به عنوان میوه شیطانی یاد میکنن مثله آدم و حوا سفید برفی و... رو خیلی دوست دارن بعضیام با آیفونشون مخ میزنن بعضیام انیموجی متحرک دوست دارن

  • Hello
    Hello | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    اپل با این گوشی هیچ شانسی نداره، خیلی گرونه و پر از ایراد، گوشی فقط وی30 پلاس الجی که هم ارزونتره و هم 10 برابر امکانات بیشتری داره

    • darksider
      darksider | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

      خیلی خندیدم جوک باحالی بود

مطالب پیشنهادی