ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به نظر خریداران هواوی میت 10 در دیجی کالا

در گذشته وقتی می خواستیم محصولی خریداری کنیم از دوست و آشنا در مورد کیفیت آن پرس و جو می کردیم. اما حالا همه چیز دیجیتالی شده و در دوران فروشگاه های آنلاین، برای بررسی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

در گذشته وقتی می خواستیم محصولی خریداری کنیم از دوست و آشنا در مورد کیفیت آن پرس و جو می کردیم. اما حالا همه چیز دیجیتالی شده و در دوران فروشگاه های آنلاین، برای بررسی کیفیت محصولات هم به بخش نظرات خریداران دیگر در صفحه فروش همان محصول مراجعه می کنیم.

آمار های اخیر نشان می دهد ۹۲ درصد کاربران به بازخورد و امتیازهای ثبت شده در فروشگاه های آنلاین اهمیت می دهند، در حالی که این میزان در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۸ درصد بوده است. در ادامه به برخی از آمارهای جالب در مورد سیستم نظردهی فروشگاه های آنلاین اشاره می کنیم.

  • ۶۳ درصد کاربران ترجیح می دهند از وبسایت هایی خرید کننده که امکان امتیازدهی و نظردهی عمومی در مورد کالا ها را داشته باشند.
  • ۸۸ درصد کاربران به نظرهای ثبت شده در فروشگاه های آنلاین، به اندازه توصیه نزدیکان و آشنایان خود اطمینان دارند.
  • خریداران در فروشگاه های آنلاین ۱۲ برابر بیشتر از توضیحات خود تولید کننده اطمینان دارند.
  • وجود بازخورد آنلاین میزان فروش را تا ۱۸ درصد افزایش می دهد.
  • به طور متوسط ۷۵ درصد بازخورد موجود در فروشگاه های آنلاین مثبت هستند.
  • ۸۰ درصد کاربران انصراف از خرید پس از مطالعه نظرات منفی را تجربه کرده اند.

با توجه به اینکه بازخورد فروشگاه های آنلاین جای پرس و جو های سنتی را گرفته، تصمیم داریم در این مطلب نگاهی داشته باشیم به بازخورد و نظرات ثبت شده در مورد میت 10 که جدیدترین پرچمدار ساخته شده به دست هواوی به حساب می آید. پیش از این در بررسی کامل میت 10 مشاهده کردید که این تلفن هوشمند یکی از قوی ترین پرچمداران امسال به حساب می آید و یک قابلیت کاملاً متمایز هم دارد.

گوشی موبایل میت 10

میت 10 اولین تلفن هوشمند جهان است که واحد پردازش عصبی دارد. فبلت جدید هواوی به لطف این قابلیت می تواند توان پردازش دستگاه را به شکل بهینه بر اساس نیازهای شما تنظیم کند، از کند شدن محصول در دراز مدت جلوگیری نماید یا با تشخیص سوژه به شکل خودکار، بهترین تنظیمات را برای دوربین اعمال کند.

گوشی موبایل میت 10

از طرف دیگر دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین و پر بازدید ترین سایت ایرانی به حساب می آید، در نتیجه منبع خوبی است که امکان می دهد با استفاده از آن میزان رضایت خریداران و عملکرد پرچمدار جدید هواوی را در بازار بررسی کنیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خریداران چه می گویند؟

اولین نظر به کاربری اختصاص دارد که یکراست سراغ اصل مطلب رفته و به یکی از مهم ترین مزیت های میت 10 اشاره کرده است (برای مشاهده در اندازه بزرگتر می توانید روی تصویر کلیک کنید).

گوشی موبایل میت 10

این کاربر می گوید به راحتی با هر شارژ تا ۲۴ ساعت از میت 10 استفاده می کند، حتی اگر اتصال وای فای و دیتا تمام مدت برقرار باشد. همانطور که در مطلب بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ به انتخاب دیجیاتو هم اشاره کرده بودیم، اگر عمر باتری برای شما اهمیت داشته باشد در حال حاضر فبلت های جدید هواوی از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند.

گوشی موبایل میت 10

کاربر بعدی ضمن ابراز خوشحالی از هدایایی که دیجی کالا همراه با این تلفن هوشمند ارائه می کند، برخی مزایای دستگاه را بر شمرده است (در حال حاضر میت 10 توسط دیجی کالا با ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول عرضه می شود).

گوشی موبایل میت 10

این خریدار میت 10 می گوید پرچمدار جدید هواوی دوربین، اسپیکر و باتری خوبی دارد و کیفیت صفحه نمایش دستگاه هم برای راضی کردن کاربران مناسب است. این خریدار ایراد میت 10 را در خسته کننده بودن و آیکون های بزرگ رابط کاربری دستگاه می داند.

خریدار بعدی هم مواردی مثل اسپیکر، باتری، سرعت شارژ، کیفیت دوربین، قدرت پردازنده و اندروید ۸ را از نقاط قوت فبلت جدید هواوی می داند.

گوشی موبایل میت 10

این خریدار در عین حال اعتقاد دارد کیفیت صفحه نمایش IPS میت 10 به خوبی پنل OLED رقبایی مثل آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) یا گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو) نیست. در مقایسه با رقبا، دوربین سلفی و عدم مقاومت در برابر آب هم از دیگر نقاط ضعف فبلت جدید هواوی هستند، اما این خریدار در مجموع اعتقاد دارد ارزش خرید میت 10 با توجه به قیمت آن کاملاً بالاست.

خریدار بعدی هم به ارزش خرید بالای میت 10 اشاره کرده و می گوید این محصول نسبت به قیمت پرداختی یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

گوشی موبایل میت 10

این کاربر ضمناً رنگ مشکی میت 10 را خریداری کرده و اعتقاد دارد این نسخه از مدل قهوه ای زیباتر است. اما شک نکنید که مدل قهوه ای هم یکی از خاص ترین رنگ های بازار موبایل را دارد.

گوشی موبایل میت 10

این کاربر همچنین به وزن بالای دستگاه اشاره می کند، اما اعتقاد دارد این موضوع با توجه به ابعاد میت 10 منطقی است. فبلت ۵.۹ اینچی هواوی ۱۸۶ گرم وزن دارد و از این نظر جایی بین نوت ۸ و آیفون ۱۰ قرار می گیرد.

کاربر بعدی اعتقاد دارد امتیاز آزمایشگاه DxOMark به دوربین میت 10 کمی از واقعیت بالا تر است، اما در مجموع خرید آن را پیشنهاد می کند.

گوشی موبایل میت 10

دوربین نسخه پرو که با میت 10 تفاوتی هم ندارد، در بررسی های سایت معتبر DxOMark بین موبایل های موجود در بازار، با اختلاف تنها ۱ امتیاز رتبه سوم را به دست آورده است و از نظر امتیاز با آیفون ۱۰ برابر است.

گوشی موبایل میت 10

خریدار بعدی نیز از اینکه میت 10 در دیجی کالا همراه با هدیه عرضه می شود خرسند است. وی می گوید طراحی ظاهری دستگاه چشم نواز است و کیفیت صفحه نمایش HDR محصول نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

گوشی موبایل میت 10

این کاربر ضمناً بر اساس تجربه شخصی خود متوجه شده که باتری غول آسای میت 10 با وجود ظرفیت بالایی که دارد، بسیار سریع شارژ می شود. ما هم در مدت بررسی این محصول چیزی غیر از این مشاهده نکردیم. به لطف فناوری «سوپر شارژ» هواوی، یک شارژ ۳۰ دقیقه ای برای پر شدن تقریباً ۶۰ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه کفایت می کند.

عمر باتری و قدرت پردازش از مزیت های مورد تاکید خریداران میت 10 است

بر اساس بررسی های انجام گرفته، شارژ کامل باتری میت 10 هم به تنها ۱۰۰ دقیقه زمان احتیاج دارد، یعنی تقریبا برابر با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو)، در حالی برای مثال این مقدار برای باتری ۲۶۹۱ میلی آمپر ساعتی آیفون ۸ پلاس، ۱۷۸ دقیقه است.

ناگفته نماند که از نظر این کاربر عمده ترین ایراد دستگاه به عدم مقاومت بالا در برابر آب باز می گردد. دریافت گواهی IP53 توسط میت 10 نشان می دهد این تلفن هوشمند در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است، اما غوطه ور شدن در آب می تواند عملکرد دستگاه را دچار مشکل کند.

گوشی موبایل میت 10

جالب اینکه خریدار بعدی به تازگی میت 10 را سفارش داده و هنوز دریافت نکرده است، اما با این وجود، با توجه به تجربه کاربری خوبی که در نسل های قبلی از جمله میت 7، 8 و 9 داشته است، خرید پرچمدار جدید را هم به کاربران توصیه می کند.

گوشی موبایل میت 10

اما در عین حال بر اساس تجربه این کاربر، سرعت انتشار بروزرسانی های نرم افزاری توسط هواوی به خوبی رقبایی مثل اپل یا سامسونگ نیست.

کاربر بعدی اعتقاد دارد پس از تحقیق بسیار میت 10 را انتخاب کرده و خرید آن را هم پیشنهاد می کند. طراحی زیبا، عمر باتری، کیفیت اسپیکر، عملکرد دوربین و کیفیت صفحه نمایش از مواردی هستند که در این بازخورد هم به عنوان نقاط قوت دستگاه مورد اشاره قرار دارند.

گوشی موبایل میت 10

این کاربر به لیز بودن بدنه میت 10 اشاره می کند. هرچند لمس شیشه نسبت به فلز حس بهتری دارد، اما تقریباً همه موبایل های شیشه ای لیز هستند و احتمال سُر خوردن آنها هم بیشتر است. هواوی برای رفع این نگرانی یک قاب محافظ داخل بسته بندی میت 10 قرار داده که استفاده کردن از آن را توصیه می کنیم. نکته منفی دیگری که به نظر این کاربر رسیده هم عدم مقاومت دستگاه در برابر آب است.

گوشی موبایل میت 10

در نهایت به نظر کاربری می رسیم که تجربه ۲ ماه استفاده از میت 10 را به اشتراک گذاشته است. این کاربر می گوید از پرچمداران تولید کنندگان دیگر هم استفاده کرده و اعتقاد دارد فبلت جدید هواوی از هر حیث عالی است.

گوشی موبایل میت 10

این کاربر علاوه بر باتری، نمایشگر HDR و توان پردازش دستگاه، به نکات ریز تری هم اشاره کرده است، از جمله اینکه میت 10 بر خلاف اکثر محصولات اخیر از جمله پرچمداران سامسونگ فرستنده مادون قرمز دارد و به راحتی می توانید آن را به شکل ریموت برای کنترل لوازم صوتی تصویری در منزل مورد استفاده قرار دهید. سرعت حسگر اثر انگشت هم که چندبار در نظرات قبلی اشاره شده بود بار دیگر در بازخورد این کاربر به چشم می خورد.

میت 10 در مجموع موفق شده از آرای ۵۲۹ کاربر امتیاز ۳.۸ از ۵ را کسب کند که با امتیاز گلکسی نوت ۸ برابر است و از امتیاز ۳.۴ که توسط آیفون ۱۰ کسب شده بالاتر قرار می گیرد. برای مقایسه باید توجه داشت که در حال حاضر آیفون ۱۰ توسط دیجی کالا با قیمت پایه ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می رسد و گلکسی نوت ۸، ۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان قیمت دارد، اما هواوی قیمت ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان را برای فبلت جدید خود در نظر گرفته است.

با توجه به قیمت فروش، امکانات دستگاه و بازخوردهای موجود، تردیدی وجود ندارد که فبلت جدید هواوی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و یکی از رقبای جذاب و جدی موجود در بازار موبایل به حساب می آید. آیا میت 10 با این قیمت و امکانات می تواند پرچمدار مورد انتخاب شما باشد؟

ناگفته نماند که شرکت هواوی از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی, میت 10 را همراه با شرایط ویژه ای به فروش می رساند. برای آشنایی با کمپین عیدِ دیدنیِ هواوی این مطلب را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • shahab rezaei
    shahab rezaei | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    من خودم فروشنده موبایل هستم و با همه گوشی‌ها کار می‌کنم، این گوشی رو هم چند روزی تست کردم و باید بگم از کارکرد عالیش تعجب کردم :
    - دوربینش امکانات خارق العاد‌ ای داره انصافا. میتونه جوری عکس بگیره که هر عکاسیو جذب خودش میکنه. اصولا دوربین p10 هم همینطوریه! کلا دوربینایی که برند لایکاروی گوشی‌های هوآوی گذاشته اینطورین :))) هوش مصنوعی دوربینش بهتون حال میده :)))
    - گیرنده wifi عالی روشه. قابلیت وصل شدن با کابل به نمایشگرش بی نظیره!! فعلا رو هیچ گوشی ای نیست.
    - انحنای پشت گوشی حس راحتی موقع گرفتن گوشی تو دست داره.
    -هردوسیم کارتی که انداختم 4g ساپورت کردش .
    -باطریشم واقعا ظرفیتش جوابتونو میده حتی قابلیتای زیادی برای کم کردن مصرف داره حتی یه قابلیت داره باطریتونو به پاور بانک تبدیل میکنه.
    - در مورد رابط کاربریشم بگم کسایی که میگن راحت نیست لابد کار نکردن باهاش یا سرسری کار کردن. رابط emui 5 به بعد که من تست کردم واقعا راحته.امکاناتی داره روش که کاراتونو راحت میکنه. مثل اسمارت اسکرین شات که با پشت انگشتتون دوبار رو صفحه بزنید میگیره و .... کلا راحتی IOS و آزادی عمل اندرویدو باهم داره که همین منو جذب خودش کردش.
    - از سرعت اجرای نرم‌افزار و بازی‌های مختلف هم که نگم !! با کرین 950 و هوش مصنوعی و رم 4 هر کار بخواین میتونین بکنین باهاش !!

  • soheilkashef
    soheilkashef | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    بهترین گوشی بازار mate10 pro
    مشخصاتشو خودتون میدونید ولی جدای از اونا امکانات عالی داره مثلا
    صدای های فای عالی و های رز ۳۲ بیت
    اسپیکر های استریو عالی
    سه میکروفون
    که از نظر صدا امکانات عالی داره
    هوش مصنوعی برای مدیریت انرژی و...
    صفحه همیشه روشن که خیلی کاربردیه من چندیدن بار در روز گوشی آنلاک میکنم نوتیفیکشن ها و ساعت رو ببینم ولی با صفحه الویز آن دیگه نیازی به این کار نیست
    ترجمه آفلاین فوق سریع
    قابلیت پی سی مود بدون نیاز به داک ( برای تماشای فیلم روی تلویزیون های غیر اسمارت خیلی کاربردیه و نیاز به خرید کروم کست یا کابل های اچ تی ام ال و دانگلشون به یو اس بی تایپ سی برای گوشی نیست)
    باتری فوق العاده قوی
    دو سیم کارت فورجی هم زمان با ۱/۲ گیگابیت و...
    حالا دوربین های فوق العادش و... بماند
    ولی مشکلاتی هم داره که زیاد مهم نیستند از جمله
    نداشتن شارژر بی سیم
    نداشتن بلوتوث ۵
    که زیاد مهم نیستند و ایفون ها هم این قابلیت هارو اکثرا ندارند ولی برای کاربران اهمیت چندانی نداره و مشکلات اساسی نیستند
    در کل از نوت ۸ و ایفون ایکس بهتره

  • sammohtasham
    sammohtasham | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    سلام به دوستانی که علاقه مند خرید گوشی هستن
    من یک زمانی گوشی رو میخریدم که گرون تر بود (چون علمم کم بود میگفتم گرون تر ینی بهتر) و این تنها معیارم شد. ولی وقتی الان میبینم که گوشی های بعضی برندها برابر پول لپ تاپ من شده دیگه کم آوردم مخصوصا اینکه من نیاز دارم دوتا گوشی داشته باشم یکی واسه کارم یکی خانه. بنابراین تصمیم گرفتم مشورت بگیرم و اطلاعات جمع کنم. بر اساس اطلاغاتی که جمع کردم دیدم هوآوی بهترین نسبت کیفیت به قیمت را داره ارایه میده. پس گوشی به نظر خودم لاکچریه میت 10 رو به عنوان گوشی خونه و شخصی خریدم که خب هم سی پی یو هم باطری هم رم هم... از تمامیه رقیب هاش بهتره تازه ی چیزایی هم اضافه داره و ب شخصه تحت تاثیر سرعتش و روون بودنش قرار گرفتم قشنگ حس میکنم ی چیز مهندسی شده رو دارم استفاده میکنم. و الان به عنوان یکی از هوادارهای هوآوی هستم چون خیلی گوشی هاش به اصطلاح سگ جونه جدن. اگر دنبال امکانات و ارزونی و کارایی هستین شکی روش نکنین و بخرین قول میدم پشیمون نمیشین.
    بازم تشکر از سایت خوبتون که فضای گفت و گو رو فراهم کرده.

  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    با سلام خدمت همه دوستان عزیز.من قبل از خرید این گوشی بین این و نوت 8 مردد بودم که با بررسی هایی که داشتم این گوشی رو نزدیک 1 ماهه خریدم و واقعا از خریدم راضیم. ویژگی های این گوشی فوق العاده رو میگم بهتون:رزولوشن صفحه این گوشی فوق العادست و وضوح بالایی داره.تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 رو خودش داشت موقع خرید (نه نوت 8 و نه اس 8 ندارند).دوربین فوق العاده این گوشی با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره. باتری فوق العاده این گوشی که با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده.قابلیت سوپرشارژ این گوشی که از حالت فست شارژ سامسونگ خیلی زودتر شارژ میکنه گوشی رو. رم 6 گیگی این گوشی که در مقایسه با نوت 8 خیلی زودتر بازی های سنگین رو اجرا میکنه
    ضخامت و ابعاد این گوشی که خیلی خوشدسته. در نهایت امیدوارم نظرم کمکی برای همه عزیزان در انتخاب گوشی باشه و من خرید این گوشی فوق العاده رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم
    l

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی