ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش فروش چری آریزو 5 و چری تیگو 7 با موعد تحویل فروردین 97

تحویل فوری محصولات چری همچنان ادامه دارد.بازار شب عید و تب و تاب خرید خودرو دوباره بالا گرفته ، از همین روی بیشتر مشتریان جدا از پارامترهای مختلف که برای انتخاب یک محصول در نظر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

تحویل فوری محصولات چری همچنان ادامه دارد.بازار شب عید و تب و تاب خرید خودرو دوباره بالا گرفته ، از همین روی بیشتر مشتریان جدا از پارامترهای مختلف که برای انتخاب یک محصول در نظر می گیرند به زمان تحویل نیز توجه ویژه ای دارند.هم اکنون شرکت مدیران خودرو تحویل محصولات چری خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد و در کنار طرح فروش فوری محصولات خود برای ان دسته از مشتریان که عجله خاصی ندارند طرح پیش فروش با موعد فروردین ماه را نیز آغاز نموده است.
چری شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانه‌ های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌ آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین است.

در همین رابطه

مدیران خودرو شرایط فروش خودروی کراس اوور جدید چری تیگو 7 را اعلام کرد. در این شرایط فروش جدید چری تیگو 7 مدل 97 به صورت نقدی با قیمت 141 میلیون و 480 هزار تومان به فروش می رسد.

در شرایط اعتباری نیز که خودرو به در 30 روز کاری تحویل داده می شود می توان با پیش پرداخت 77 میلیون و 814 هزار تومان اقدام به خرید خودرو کرد ضمن اینکه تا حداکثر 45 درصد قیمت خودرو نیز وام داده می شود. جزئیات این شرایط فروش را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

چری تیگو 7 قیمت و شرایط فروش

تمامی خودرو ها نیز دارای گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری هستند.

چری تیگو 7 در بازار ایران با یک موتور4 سیلندر 1.5 لیتری توربو عرضه می شود. این پیشرانه قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 210 نیوتن متر گشتاور است که از دور 1750 تا 4000 دور بر دقیقه در دسترس قرار می گیرد. انتقال نیرو در چری تیگو 7 نیز با استفاده از یک گیربکس 6 دنده دوبل کلاچ انجام می شود.

 

چری تیگو 7

از تجهیزات چری تیگو 7 می توان به به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای اشاره کرد.

چری تیگو 7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی