ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاشت 15 هزار اصله نهال توسط ایرانسل در روز درخت‌کاری

درختان یا همان مجرای تنفسی زمین هرروز تعدادشان کمتر می‌شود و نبودشان نیز باعث آلوده شدن هوا و فرسایش خاک می‌شود، بنابراین روز درخت‌کاری بهترین فرصت برای کمک به ادامه حیات سبز زمین است. این ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۰

درختان یا همان مجرای تنفسی زمین هرروز تعدادشان کمتر می‌شود و نبودشان نیز باعث آلوده شدن هوا و فرسایش خاک می‌شود، بنابراین روز درخت‌کاری بهترین فرصت برای کمک به ادامه حیات سبز زمین است.

این رسم که حدود 400 سال قبل در اسپانیا پایه گذاری شد حالا در تمامی کشورهای جهان پذیرفته شده و یک روز در تقویم کشورها را به خود اختصاص داده و بهانه‌ای شده تا سازمان‌ها در کنار مردم مراسم روز درخت‌کاری برگزار کنند.

روز درخت‌کاری کمپین «عدم استفاده از صورت حساب‌های کاغذی» ایرانسل را به پارک جنگلی جاجرود کشاند. ایرانسل که عنوان نخستین شرکت بخش خصوصی حامی محیط‌زیست و منابع طبیعی را به دوش می‌کشد، در راستای اهداف مسولیت اجتماعی و طبیعت دوستانه خود 15 هزار اصله نهال از گونه‌های مقاوم و بومی منطقه مانند «کاج تهران»، «سرو نقره‌ای»، «سنجد»، «ارغوان» در زمینی به مساحت 50 هکتار از پارک جنگلی جاجرود کاشت تا محیط زیست سبزتری به ارمغان بیاورد.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل معتقد است، حفظ و نگهداری منابع طبیعی، به عنوان یک تعهد انسانی-اجتماعی اهمیت مضاعفی پیدا کرده و توجه افکارعمومی و هموطنان را بیش از پیش جلب کرده است.

در مراسم روز درخت‌کاری که با نظارت و کارشناسی سازمان منابع طبیعی برگزار شد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، معاون عملیاتی شرکت ایرانسل و جمعی از مدیران سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و اصحاب رسانه حضور داشتند. ایرانسل در این مراسم متعهد شد به مدت دو سال آبیاری و نگهداری این نهال‌ها را به عهده گیرد.

ایرانسل سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را با «سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» به منظور حفاظت از محیط‌زیست به عنوان یک وظیفه عمومی و گسترش فرهنگ صیانت از منابع ‌طبیعی کشور منعقد کرده بود. قبلا این اپراتور اعلام کرده بود قصد دارد مشترکان دائمی خود را به جایگزینی دریافت صورت‌حساب‌های دیجیتال به جای قبض‌های کاغذی با هدف جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان و حفاظت از محیط زیست ترغیب کند.

اگر شما هم یکی از مشترکان ایرانسل هستید و می‌خواهید سهمی در کاهش قطع درختان داشته باشید، می‌توانید برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل خود از مسیرهای جایگزین مثل نرم افزار کاربردی و نسخه وب «ایرانسل من»، پست الکترونیکی و پیامک استفاده کنید. همچنین مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #2*1*555* از میزان مصرف خود مطلع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    خوشبختانه ازین خبرای خوب تازگیا زیاد میشنویم فقط کاش می تونستم مطمئن باشم این درختا همه به ثمر میشینن و مدیریت منابعمون هم خوبه

  • Meysam SMN
    Meysam SMN | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    ??????

  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    ??????

مطالب پیشنهادی