ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست باتری گلکسی S9 و S9 پلاس
تکنولوژی

نتایج نه چندان درخشان موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس در تست باتری

پرچمداران جدید سامسونگ مدت کوتاهی هست که وارد بازار شده اند و به تدریج نتایج تست های مختلفی از این موبایل ها در حال انتشار است. به طور حتم عملکرد باتری یکی از مهمترین پارامترهایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

پرچمداران جدید سامسونگ مدت کوتاهی هست که وارد بازار شده اند و به تدریج نتایج تست های مختلفی از این موبایل ها در حال انتشار است. به طور حتم عملکرد باتری یکی از مهمترین پارامترهایی است که کاربران پیش از خرید یک پرچمدار با قیمتی گزاف به آن توجه می کنند.

نتایج بررسی یک هفته ای متخصصین وبسایت phonearena نشان می دهد که دو موبایل گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ در زمینه باتری عملکرد نسبتاً مشابهی با پرچمداران سال قبل شرکت کره ای دارند. این یعنی گرچه ظرفیت باتری این دو موبایل قابل قبول بوده و شرکت سازنده نیز بهینه سازی های زیادی را در مصرف انرژی آن لحاظ کرده، اما همچنان در یک کاربری معمولی می بایست روزی یک بار موبایل خود را شارژ نمایید.

تست باتری گلکسی S9 و S9 پلاس

همان طور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، بر خلاف ادعای سامسونگ کهکشانی های جدید این کمپانی از لحاظ دوام شارژ باتری نسبت به نسل قبل خود تا حدودی ضعیف تر شده اند. شاید بتوانیم این مسئله را به گردن پردازنده ای کاملاً قوی تر بیاندازیم، اما نباید فراموش کرد که به لطف بهره مندی از معماری جدید ۱۰ نانومتری می بایست انتظار کاهش مصرف انرژی پردازنده را نسبت به قبل داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که ظرفیت باتری پرچمداران امسال کره ای ها نسبت به نسل قبل خود تغییری نکرده (۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای گلکسی S9 و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت برای گلکسی S9 پلاس) و سامسونگ نیز مدعی شده که دوام باتری در این موبایل ها مشابه پرچمداران سال قبل خواهد است.

در مقایسه با دیگر رقبا نیز دوام باتری موبایل های مورد بحث چنگی به دل نمی زند. به عبارت دقیق تر در میان تمام پرچمداران جدید، کهکشانی های سامسونگ زودتر از همه به شارژ مجدد نیاز پیدا خواهند کرد.

تست باتری گلکسی S9 و S9 پلاس

اگر مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد را ملاک مقایسه قرار دهید شرایط به طور کامل به نفع پرچمداران جدید سامسونگ تغییر می کند. به لطف بهره مندی گلکسی S9 و S9 پلاس از فناوری شارژ سریع «Fast Adaptive Charge» و یک آداپتور فست شارژ، این دو موبایل به ترتیب در مدت ۱۰۷ و ۱۰۵ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصدی می رسند. گرچه این عملکرد نسبت به پرچمداران قبلی تا حدودی ضعیف تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    فقط mate 10

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    این وسط دوام باتری میت 10 پرو قابل تحسینه و یک نکته خیلی بد هم دیده میشه: بالاترین توان که میت 10 پرو باشه حدود 12 ساعته! این یک افتضاحه برای کسی که بخواد کلی پول پرچمدار بده! حالا برای اس9 که حدود هفت و نیم ساعته که بدتر از بد!
    اگه این مسخره بازیا سر صفحه نمایش بدون حاشیه و اموجی متحرک و امثالش تموم بشه و یه ایده های آینده نگرانه ای مثل گوشی تاشو در اولویت دوم قرار بگیرن، باتری تحول بزرگی پیدا میکنه.
    منتهی چون صدای خریدارا در نمیاد کسی به فکر باتری نیست و همینه که هست.

    • فراز ابراهیمی
      فراز ابراهیمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

      بهتره یسر به باطری های گوشی های شیائومی بزنی
      من ردمی نوت ۴ دارم با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپریش بیشتر از ۱۵ ساعت در روز کار مستقیم باش انجام میدم
      تلگرام
      فیلم آهنگ
      .......
      بعضی وقتا ک کارکردن یمقدار کمتره نیاز نیست روزی یبار بزنم به شارژ یروز و نیم اینا با یبار شارژ دووم میاره رفیق?

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    Samsung tooye in nasl gooshi hash bishtar rooye doorbin tamarkoz kard va doorbin s9 o s9 plus jozv e behtarin hast be nazar e mn samsung baraye nasl e baad gooshi hash bayad rooye battery bishtar tamarkoz kone

  • milad
    milad | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    فقط نوت

  • Marshall
    Marshall | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    دم‌ میت گرم. چه اختلافی داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی